کد خبر : 1844434 | 28 شهریور 1401 ساعت 15:42 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

از این تیم در تهران امتیاز می‌گیریم

محمدی: با فراموشی به مصاف سپاهان می‌رویم

محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار می‌گوید نتایج دو هفته قبل را فراموش کرده‌اند و با روحیه بالا به مصاف سپاهان می‌روند.

محمدی: با فراموشی به مصاف سپاهان می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از  نتایج 6 هفته گذشته تیم‌شان، شرایط خودش و همچنین بازی حساس با سپاهان صحبت کرد. او در ابتدا گفت: ما اول فصل را خیلی خوب شروع کردیم و بازی هفته اول را بردیم ولی در دوهفته اخیر نتایج نسبتا بدی را گرفتیم. فکر کنم بدن‌های ما در افت رفت چون خیلی خوب بدنسازی کردیم و در ادامه فصل قطعا نتایجش را می‌بینیم.

محمدی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس ابتدا کاملا دست ما بود و روی اشتباه گل اول را خوردیم. بیست دقیقه اول توپ و میدان دست ما بود و آنها فقط تماشا می‌کردند اما ما گل را بد موقع دریافت کردیم و تا به خودمان آمدیم گل دوم را هم خوردیم. اگر ما در آن دقایق از پرسپولیس گل نمی‌خوردیم، نمی‌باختیم.

مهاجم هوادار در مورد داوری‌های این فصل گفت: من زیاد عادت ندارم راجع به داوری صحبت کنم ولی ما در این چند بازی از داوری ضرر کردیم. نمی‌دانم داوران روی رنگ لباس قضاوت می‌کنند یا نه ولی ما خیلی در دو بازی آخر ضرر کردیم.

او در مورد باخت‌شان به مس رفسنجان بیان کرد: ما در آن بازی نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما روی بدشانسی توپ‌مان به گل نرفت. در نیمه دوم هم رفسنجان در پنج دقیقه که تمرکز نداشتیم دو گل زد و بعد یکی را جبران کردیم.

محمدی در مورد بازی حساس‌شان با سپاهان در هفته آینده گفت: بازی سپاهان خیلی برای ما مهم است و ما نتایج هفته گذشته‌مان را فراموش کردیم و همانطور که آقا ساکت گفتند گذشته گذشت و تمام تمرکزمان روی بازی با سپاهان است و با امتیاز از بازی بیرون خواهیم آمد.

مهاجم هوادار در پایان گفت: من در هفته اول گل زدم ولی یکسری بازیکنان پس از بدنسازی افت می‌کنند و من هم چند هفته‌ای بدنم در افت بود و امیدوارم از بازی‌های بعدی برای تیمم موثر باشم.

دیدگاه‌ها