کد خبر : 1844563 | 29 شهریور 1401 ساعت 11:30 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

لئاندرو کابررا وارد لیست اروگوئه شد

مدافع اسپانیول برای بازی با ایران احضار شد

پس از مصدومیت سباستین کوتس، مدافع اسپانیول برای بازی با ایران و کانادا به تیم ملی اروگوئه دعوت شد.

مدافع اسپانیول برای بازی با ایران احضار شد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع میانی اسپانیول توسط دیگو آلونسو به جای سباستین کوتس مصدوم احضار شده تا در دیدار دوستانه برابر ایران در اختیار کادرفنی باشد.

وب سایت lagradaonline با اعلام این خبر نوشته است: لئاندرو کابررا، بازیکن اسپانیول، برای انجام دو بازی دوستانه، به منظور آماده سازی برای حضور در جام جهانی 2022، به تیم ملی اروگوئه دعوت شده است.

در ابتدا، مدافع میانی آبی و سفید از لیست دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه ای خارج شده بود. با این حال، پس از مصدومیت سباستین کوتس، این مدافع فورا به تیم ملی اروگوئه دعوت شد تا جای خالی مدافع مصدوم را پر کند.

ترکیب اروگوئه در این فیفا دی و برگزاری 2 بازی دوستانه با ایران و کانادا، تقریبا با ترکیب سرمربی برای حضور در جام جهانی یکسان خواهد بود. در واقع دیگو آلونسو 26 بازیکن را فراخوانده است که حداکثر تعداد بازیکنانی است که هر یک از تیم های حاضر در جام جهانی 2022 می توانند روی آنها حساب کنند.

1746878

به همین دلیل غیبت لئاندرو کابررا به عنوان یک شکست واقعی برای این مدافع محسوب می شود، زیرا به نظر می رسید شانس بازی در جام جهانی برای او از بین خواهد رفت.

ورود بازیکن اسپانیول به لیست دیگو آلونسو نشان می دهد که این مدافع میانی، شانس حضور در ترکیب اروگوئه در جام جهانی 2022 را دارد. بنابراین او یک ماه فرصت دارد تا سرمربی خود را متقاعد کند که برای حضور در جام جهانی روی او حساب باز کند.

لئاندرو کابررا می تواند فرصتی برای جلب اعتماد دیگو آلونسو داشته باشد به شرطی که مربی در یکی از دو بازی دوستانه ای که تیم اروگوئه در روزهای آینده برگزار می کند، دقایقی به او میدان دهد.

لوس چارواس (لقب تیم ملی اروگوئه) ابتدا در اتریش به مصاف ایران می روند. چهار روز بعد، آنها در اسلواکی به مصاف کانادا خواهند رفت. اگر لئاندرو کابررا در هر یک از این دو بازی شرکت کند، اولین بازی خود را با تیم اروگوئه انجام می دهد زیرا با وجود دو بار دعوت شدن، هنوز برای تیم آبی آسمانی بازی نکرده است.

دیدگاه‌ها