کد خبر : 1844603 | 29 شهریور 1401 ساعت 14:56 | 20.9K بازدید | 17 دیدگاه

فلیک: اشتباه کردم؛ رفتارم با بایرن منصفانه نبود

هانسی فلیک یک سال پس از جدایی از بایرن اعتراف کرد که می توانست با تصمیماتی بهتر و گفت‌وگوی مستقیم با حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، در بایرن ماندنی شود.

فلیک: اشتباه کردم؛ رفتارم با بایرن منصفانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل 21-2020 هانسی فلیک پس از دو فصل موفق در بایرن مونیخ که طی آن موفق به کسب قهرمانی در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و چمپیونزلیگ شد، از این باشگاه جدا شد. فلیک که به دلیل موفقیت هایش روی نیمکت بایرن مونیخ از سوی یوفا به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شده بود، تا سال 2023 با باواریایی ها قرارداد داشت اما تصمیم گرفت که یک سال زودتر به همکاری خود با بایرن خاتمه دهد. اختلاف نظر او با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، مهمترین دلیل جدایی او از بایرن بود. فلیک خیلی زود هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت.

1731324

فلیک که با بایرن فاتح شش‌گانه شد، در مورد جدایی‌اش از این باشگاه گفت:« شاید الان کارهایی متفاوت نسبت به سال گذشته انجام می دادم. می توانستم با افرادی در باشگاه که اختلاف نظر داشتم گفت‌وگو کنم و اجازه بدهم همه نظرشان را بیان کنند. من هم می توانستم حرف هایم را صریح‌تر بزنم. خوشبختانه الان با حسن صالح حمیدزیچ، ارتباط نزدیکی دارم و مشکلات‌مان برطرف شده است.»

1582343

فلیک ادامه داد:« البته دوست داشتم در همان مقطع یکسری مسائل بین‌مان روشن می شد، چون واقعا تیم بزرگی در اختیار داشتم. از دستیارانم تا بازیکنان، همه در بالاترین سطح بودند و خودم هم اصلا خسته نبودم. از کار در بایرن واقعا لذت می بردم و گاهی از خودم سوال می کنم که چرا همه چیز به آن شکل تمام شد؟ پس از جدایی از بایرن متوجه شدم که من هم اشتباهاتی داشتم و می توانستم تصمیمات بهتری بگیرم. معتقدم در برخی مقاطع من هم نسبت به تیم رفتاری غیرمنصفانه داشتم.»

دیدگاه‌ها