کد خبر : 1844632 | 29 شهریور 1401 ساعت 18:30 | 14.9K بازدید | 7 دیدگاه

پدری

بازی کنار لِوا افتخار است؛ امیدوارم به جام‌جهانی بروم

پدری گونزالس، ستاره جوان بارسا، از اینکه با روبرت لواندوفسکی هم‌تیمی شده، احساس غرور می کند. او همچنین گفت که امیدوار است برای اسپانیا در جام جهانی به میدان برود.

بازی کنار لِوا افتخار است؛ امیدوارم به جام‌جهانی بروم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال از بایرن مونیخ به بارسا پیوست و خیلی سریع هم توانست خودش را با تیم جدید وفق بدهد. شروع ستاره لهستانی عالی بوده و توانسته در هشت بازی، یازده گل بزند. او حالا به خوبی توانسته جای خالی لیونل مسی را پر کند و نزد هواداران نیز به بازیکنی محبوب تبدیل شده است.

1746981

پدری گونزالس، هافبک جوان بارسا، در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در کمپ تیم ملی اسپانیا و در مورد لواندوفسکی گفت:« همه دنیا در همین چند هفته دیده اند که لواندوفسکی چه بازیکن ارزشمندی برای بارسلوناست. گل های او و نقشی که در حملات تیم دارد، را نمی توان انکار کرد. لواندوفسکی فقط یک گلزن نیست و باید بگویم که از بازی کنار او احساس غرور می کنم. امیدوارم روند خوب او ادامه داشته باشد و بتوانیم به همه اهداف‌مان برسیم.»

1701685

پدری در مورد جام جهانی گفت:« خوشحالم که برای دو بازی مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت های اروپا دعوت شده ام. این فهرست نهایی تیم ملی نیست و امیدوارم در فهرست جام جهانی هم باشم. تمرکز اصلی روی این دو بازی است و می خواهیم به نیمه نهایی لیگ ملت ها برویم. دو ماه دیگر جام جهانی شروع می شود و هنوز زمان زیادی باقیمانده است. می خواهم از هر بازی برای تیم ملی لذت ببرم و افتخار می کنم که عضو این تیم هستم.»

دیدگاه‌ها