کد خبر : 1844650 | 29 شهریور 1401 ساعت 21:15 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

امید وحدت مشهد صفر – دریا بابل 6

لیگ یک/ این تیم به همه پر گل می‌بازد!

تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.

لیگ یک/ این تیم به همه پر گل می‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم از مسابقات لیگ دسته اول موسوم به آزادگان، تیم فوتبال وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق در ادامه روند نتایج ضعیف و ناامید کننده خود، امروز یک شکست سنگین دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.

وحدتی ها که امروز میزبان دیگر تیم قعرنشین لیگ یعنی دریا بابل بودند، با نتیجه پر گل 6 بر صفر مقابل میهمان خود تن به شکست داده تا تیره روزی های نماینده استان خراسان رضوی ادامه داشته باشد.

در این مسابقه، مهرداد حیدری موفق شد هت تریک کرده و سه گل برای دریا بابل به ثمر برساند. محمد رضی پور نیز موفق شد 2 مرتبه دروازه مشهدی ها را باز کند و مهدی شریفی بازیکن سابق پرسپولیس نیز زننده گل ششم نماینده مازندران بود.

بدین ترتیب، دریا بابل موفق شد پس از 4 شکست متوالی، به نخستین پیروزی خود دست پیدا کند. در این بازی، دروازه وحدت برای بیست و پنجمین بار باز شد و آنها تاکنون حتی یک گل نیز به ثمر نرسانده اند.

نکته عجیب درخصوص این مسابقه این است که سیروس سنگچولی که به تازگی هدایت نماینده مشهد را برعهده گرفته، پس از ورود به استادیوم محل برگزاری مسابقه و اطلاع از عدم صدور کارت بازی چهار بازیکن تیمش، استعفا داد و تیم را در این بازی همراهی نکرد.

دیدگاه‌ها