کد خبر : 1844658 | 29 شهریور 1401 ساعت 20:52 | 20.8K بازدید | 17 دیدگاه

جاناتان بارنت؛

از گرت بیل در رئال مادرید تعریف می‌شود

جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل، دوران حضور این بازیکن در رئال مادرید را درخشان توصیف کرده است.

از گرت بیل در رئال مادرید تعریف می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، 9 سال حضور گرت بیل در ترکیب رئال مادرید با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. او در سال های ابتدایی در فینال لیگ قهرمانان و کوپا دل‌ری موفق به گلزنی شده و تبدیل به بازیکنی محبوب در بین هواداران شد. اما در ادامه مصدومیت های فراوان و رفتار خاص گرت بیل باعث شد رابطه او با هواداران رئال مادرید خدشه دار شود. حالا جاناتان بارنت در مورد این مسئله و البته احتمال ادامه حضور گرت بیل در میادین بعد از جام جهانی صحبت کرده است.

1717032

جاناتان بارنت گفت: "تجربه بازی در لیگ آمریکا برای گرت بیل شگفت انگیز است. او آمریکا را دوست داشته، اینجا را محل فوق العاده ای برای زندگی می داند و از این تجربه خیلی لذت می برد. آیا قرار است گرت بیل بعد از جام جهانی بازنشسته شود؟ مردم در مورد تصمیم او در مورد آینده زیاد صحبت می کنند و چیزی نمی دانند، پس باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. به زودی جام جهانی برگزار می شود و گرت بیل در این تورنمنت بازی خواهد کرد و قهرمان هم خواهد شد (با خنده). بعدش خواهیم دید که چه می شود. اگر او خودش از بازی کردن لذت می برد، چه کسی می داند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

جایگاه گرت بیل در تاریخ رئال مادرید پس از 9 سال حضور در این باشگاه؟ از او به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ رئال مادرید نام برده خواهد شد."

دیدگاه‌ها