کد خبر : 1844713 | 30 شهریور 1401 ساعت 11:03 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

کسب یک امتیاز از سه بازی بعد از دو برد متوالی؛

سایپا – فکری؛ انتظارات بالاتر از این حرف‌هاست

سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.

سایپا – فکری؛ انتظارات بالاتر از این حرف‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری بعد از یک دوره مربیگری در لیگ برتر و نشستن روی نیمکت تیم هایی چون استقلال، دوباره در لیگ یک حضور یافت. او در این فصل هدایت سایپا را قبول کرد؛ تیمی که فصل گذشته به عنوان یک تیم تازه وارد به لیگ یک (از لیگ برتر) نمایش ناامید کننده ای داشت و بعد از پشت سر گذاشتن فصلی توام با استرس سقوط، در نهایت در مکان سیزدهم قرار گرفت. فکری و سایپا در این فصل به دنبال یک احیای دسته جمعی هستند. آنها شروع خوبی هم داشتند ولی طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.

شاگردان فکری با پیروزی مقابل دریا بابل کار خود را در فصل جدید لیگ یک شروع کرده و در هفته دوم نیز با یک گل از سد میزبان خود شهرداری آستارا گذشتند. کسب 6 امتیاز کامل از 2 بازی نخست اما خیلی زود جای خود را به نتایج ضعیف داد و نارنجی پوشان در دیداری حساس از خیبر شکست خوردند. آنها در هفته چهارم هم از کسب برد ناکام بودند و مقابل پارس جنوبی به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا با صدر فاصله بگیرند.

خروج از این شرایط و حفظ تیم در بین مدعیان، نیازمند کسب برد مقابل فجرسپاسی در بازی هفته ششم بود اما شاگردان فکری در این دیدار متحمل دومین شکست فصل شدند تا روند نزولی خود بعد از کسب دو برد شیرین را ادامه دهند؛ در روزی که سرمربی نارنجی پوشان از روی سکوها بازی را تماشا می کرد، شاگردان او با باخت زمین را ترک کرده و هفته پنجم را با رتبه هشتم به پایان رساندند.

محمود فکری که سابقه لیگ برتری کردن نفت مسجد سلیمان را دارد و در تیم های آلومینیوم اراک و شاهین بوشهر پایه گذار صعود بوده، در سایپا با یک پروژه مشابه روبرو بوده و انتظارات هم از او بالاست. این مربی که قطعا دوست داشت کارش را مثل بسیاری از هم دوره ای های خود در لیگ برتر ادامه دهد، اینک روی نیمکت سایپا این شانس را دارد تا با احیای تیمش که پتانسیل و اعتبار کافی را هم دارد، دوباره در سطح یک فوتبال ایران حضور پیدا کند. البته نه با روند فعلی، بلکه با بازگشت به روند نتیجه گیری دو هفته نخست.

دیدگاه‌ها