کد خبر : 1844756 | 30 شهریور 1401 ساعت 15:19 | 29.2K بازدید | 13 دیدگاه

سیسه ارنج تیمش در جام‌جهانی را تست خواهد کرد

سنگال برابر ایران با پنج بازیکن دفاع می‌کند!

سرمربی سنگال اعلام کرد که تیم او قصد دارد در بازی های دوستانه، از سیستم 5 دفاعه استفاده کند.

 سنگال برابر ایران با پنج بازیکن دفاع می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و سنگال قرار است در تاریخ 5 مهر و در اتریش به مصاف هم بروند. تمرینات قهرمان قاره آفریقا این روزها در اورلئان، شهری در 100 کیلومتری پاریس در حال برگزاری است.

آلیو سیسه سرمربی موفق تیم ملی سنگال در پایان جلسه تمرینی روز گذشته این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد. تیم او با سیستم 4-4-2 توانست قهرمان آفریقا شده و به جام جهانی راه پیدا کند.  حالا اخباری درباره احتمال تغییر سیستم این تیم در بازی های دوستانه پیش رو برابر بولیوی و ایران و تست سیستم های مدنظر کادرفنی برای جام جهانی منتشر شده است.

سیسه در پاسخ به احتمال تغییر سیستم تیم ملی سنگال گفت: بله ما این را در بازی با حریفان کار می کنیم. ما قبلا سیستم 5-3-2 را امتحان کرده بودیم. سیستم امروز ما را همه می دانند. سیستم مورد علاقه ما 4-4-2 یا 4-3-3 است. ما بازیکنانی داریم که می توانند در این سیستم ها بازی کنند. ما با استفاده از همین سیستم قهرمان آفریقا شدیم.

او ادامه داد: من می خواهم بگویم که ما در این سیستم ابتکار عمل بیشتری در دست داریم. سیستم 4-4-2 به ما اجازه داد تا با کرپین دیاتا و اسماعیل سار در کناره ها و بولای دیا و سادیو مانه در خط حمله گل های زیادی به ثمر برسانیم. این به ما تعادل و شتاب زیادی داد. ما در این سیستم گل های زیادی زدیم. حالا به جام جهانی می رویم. درست است که ذهنیت ها متفاوت است اما جام جهانی چیز دیگری است.

1747199

سرمربی شیرهای تِرانگا ادامه داد: شاید سنگال در آنجا نسبت به قاره آفریقا کمتر محبوب باشد. اگر شما از نزدیک نگاه کنید و همانطور که گفتم، در حال تکامل در سیستم 5-3-2 هستیم. در آخرین بازی ما مقابل رواندا و در 15 دقیقه آخر با این سیستم بازی کردیم. ممکن است یک تنوع در سیستم ما باشد، اما درست است که سیستم مورد علاقه ما نیست. من می خواهم بگویم که بله، امروز بعد از ظهر یک تیم وجود دارد که اینطور تکامل یافته است.

سیسه خاطرنشان کرد: این بدان معنا نیست که ما لزوماً با این سیستم بازی را شروع خواهیم کرد. اما، من فکر می کنم که در طول مسابقه، این سیستمی است که شاید بتوانیم آن را اتخاذ کنیم و همانطور که گفتم، ما زمان کمی برای کار روی آن داریم. هدف از این بازی های دوستانه نیز این است که بتوانیم به این سیستم بازگردیم.

سرمربی سنگال همچنین درباره بازیکنان غایب خود در این فیفا دی اظهار داشت: همانطور که می دانید، ادوارد مندی تمرینات را ترک کرده و غیبت او قطعی است. ما می خواستیم که موسی نیاکت را در کنار خودمان داشته باشیم. بازیکنی مانند بولای دیا باید از فردا تمریناتش را از سر بگیرد. اسماعیل سار نیز باید برگردد، اما همانطور که می دانید، نوح فادیگا در دسترس نیست.

1747200

دیدگاه‌ها