کد خبر : 1844778 | 30 شهریور 1401 ساعت 17:18 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

گریلیش: مدیون گواردیولا هستم؛ بهتر از او در دنیا نیست

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، از پپ گواردیولا تمجید کرد و گفت که او با همه مربیان دنیا فرق دارد.

گریلیش: مدیون گواردیولا هستم؛ بهتر از او در دنیا نیست

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش سال گذشته با رقم 100 میلیون یورو از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست و در اولین فصل حضورش هفت گل زد و چهار پاس گل داد. انتظارات از او بالا بود و به همین دلیل مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. شرایط برای گریلیش در فصل جاری کمی بهتر شده و توانسته بازی های خوبی تا به اینجای فصل انجام دهد. او هفته قبل توانست اولین گل فصلش را نیز برای سیتی بزند. اخیرا کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی سیتی، در حمایت از گریلیش گفت که در انگلیس از بازیکنان انگلیسی بیشتر از بازیکنان خارجی انتقاد می کنند و این غیرمنصفانه است. 

1747230

گریلیش در نشست خبری امروز خود و در واکنش به این اظهارنظر دی‌بروینه گفت:« با کوین موافقم و متاسفانه همینطور است. به خصوص در مورد من قضاوت ها منصفانه نبود. من برای یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنم که هر سال عادت به جام گرفتن دارد. در استون ویلا به سبکی دیگر بازی می کردم ولی در سیتی همه چیز متفاوت شد. به زمان نیاز داشتم تا خودم را با سیتی وفق بدهم. درک می کنم که به خاطر رقم انتقال بالا، توقعات از من زیاد است ولی دیگر به این فشارها عادت کرده ام.»

1745956

گریلیش همچنین از پپ گواردیولا هم تمجید کرد:« گواردیولا به من کمک زیادی کرده و مدیونش هستم. هرگز مربی ای مثل او ندیده ام. ارتباطم با گواردیولا عالی است و باید بگویم که او دیدگاهی متفاوت نسبت به همه مربیان دنیا دارد. در استون ویلا من آزادی زیادی در زمین داشتم ولی در سیتی کمی محدودتر شدم. حالا دیگر به این سبک بازی عادت کرده ام.»

دیدگاه‌ها