کد خبر : 1844816 | 30 شهریور 1401 ساعت 22:40 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

سخت‌گیری بیشتر لیگ برتر انگلیس علیه جیمی‌جامپ‌ها

لیگ برتر انگلیس مجازات‌های جدید و سنگینی علیه جیمی‌جامپ‌ها و کسانی که وسایل آتش‌زا به زمین مسابقه پرتاب می‌کنند وضع کرد.

سخت‌گیری بیشتر لیگ برتر انگلیس علیه جیمی‌جامپ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس امروز نشان داد در مبارزه با رفتارهای خطرناک و ضداجتماعی در ورزشگاه‌ها جدی است. بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر از این پس کسانی که در ورزشگاه‌ها دست به رفتارهای خطرناک و مجرمانه بزنند به صورت اتوماتیک با جریمه‌هایی سنگین مواجه می‌شوند که ممنوعیت دست‌کم یک ساله از حضور در همه استادیوم‌ها یکی از آنها است.

1747269

سال گذشته لیگ برتر انگلیس شاهد افزایش قابل توجه تعداد هجوم هواداران به درون زمین بود. به خصوص در هفته‌های پایانی هواداران تیمی که قهرمان شد، تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود کردند و تیم‌هایی که از سقوط نجات پیدا کرده بودند به زمین مسابقه یورش بردند و صحنه‌های عجیبی خلق کردند. یکی دیگر از نگرانی‌های لیگ برتر استفاده از وسایل دودزا و آتش‌زا است.

لیگ برتر انگلیس در پایان جلسه امروز خود در بیانیه‌ای اعلام کرد:" هوادارانی که از بمب‌های دودزا یا وسایل آتش‌زا استفاده کنند یا بدون مجوز وارد زمین مسابقه شوند به صورت اتوماتیک با جریمه مواجه می‌شوند. جریمه آنها دست‌کم یک سال ممنوعیت از ورود به همه ورزشگاه‌های انگلیس است.

1747270

در صورتیکه فعالیت‌های فوق توسط کودکان انجام شود این جریمه‌ها والدین یا همراهان آنها را هم شامل خواهد شد. این سیاست جدید فورا اجرا خواهد شد و ممنوعیت از حضور در ورزشگاه‌ها همه مسابقات، چه بازی‌های خانگی و چه بازی‌های خارج از خانه، خواهد شد".

دیدگاه‌ها