کد خبر : 1844868 | 31 شهریور 1401 ساعت 13:23 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

برای بررسی مشکلات اینتر؛ جلسه اینزاگی با مدیران

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر قرار است جلسه‌ای را برای بررسی مشکلات این تیم با مدیران اینتر برگزار کند.

برای بررسی مشکلات اینتر؛ جلسه اینزاگی با مدیران

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود و تا روز آخر شانس بالا بردن جام را داشت اما در نهایت نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و قهرمانی را به میلان واگذار کرد. 
اما شرایط در فصل جدید برای این تیم خوب پیش نرفته است و آنها تا به حال در سه بازی از 9 دیدار ابتدایی که در تمامی رقابت‌ها برگزار کرده‌اند شکست خوردند. آخرین باخت آنها در لیگ ایتالیا و با نتیجه 1-3 برابر اودینزه بود. 
حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که اینزاگی قرار است امروز دیداری را با مدیران اینتر در ساختمان این باشگاه برگزار کند تا مشکلات ایجاد شده برای این تیم را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهند. 

1737164


گفته می‌شود که هیچ خطری این مربی ایتالیایی را تهدید نمی‌کند و مدیران این باشگاه تصمیمی برای برکناری او ندارند، البته این به شرطی است که نتایج و عملکرد نراتزوری در طول چند هفته آینده تا حد زیادی بهبود پیدا کند. 
مدیران اینتر بیشتر نگران شرایط جسمانی بازیکنان این تیم هستند و افت فاحش آنها در نیمه دوم دیدارها باعث شده است که آنها خواهان هشداری جدی به کادر فنی این تیم باشند. 
اینتر همچنین تا به حال 11 گل دریافت کرده و مدیران این باشگاه معتقد هستند که بازیکنان این تیم از تمرکز کافی برخوردار نیستند و باید انگیزه بیشتری برای حضور در کورس قهرمانی از خود نشان دهند.

دیدگاه‌ها