کد خبر : 1844884 | 31 شهریور 1401 ساعت 15:18 | 17.9K بازدید | 5 دیدگاه

فاوره در نیس ماندنی است

بازگشت زودهنگام پوچتینو به مربیگری منتفی شد

پس از شکست مذاکرات نیس و لوسین فاوره برای فسخ قرارداد، حضور مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه هم منتفی شد.

بازگشت زودهنگام پوچتینو به مربیگری منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل گذشته از پاری‌سن ژرمن جدا شد و جای خود روی نیمکت این تیم را به کریستوف گالتیه داد.  این تصمیم در حالی گرفته شد که او باز هم موفق شد جام قهرمانی لیگ فرانسه را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما عدم موفقیت در لیگ قهرمانان که خواسته اصلی مدیران پی اس جی باعث اخراج این مربی شد.

1725198

دو روز پیش فوت مرکاتو خبر داد که این مربی آرژانتینی آماده است تا به جنوب فرانسه برود و مذاکراتش را برای قبول هدایت نیس آغاز کند. نیس پس از هشت هفته از لیگ یک فرانسه در رده سیزدهم قرار دارد و روند نتیجه‌گیری‌های تیم با هدایت لوسین فاوره خوب نیست.

1499148

این در حالی است که مدیران نیس در تابستان امسال همکاری با لوسین فاوره را شروع کردند. پیش از این گالتیه هدایت نیس را برعهده داشت. امروز اکیپ ادعا کرد که مسئولان نیس پس از مذاکره با فاوره نتوانستند با او برای فسخ قرارداد به توافق برسند و مربی سوئیسی غرامت بالایی می خواهد. فاوره امروز به بازیکنانش گفته است که ماندنی است و در مواجهه با خبرنگاران و عکاسان نیز با لبخند این موضوع را تایید کرد. به همین دلیل مذاکرات با پوچتینو هم متوقف شده و فعلا حضور او در نیس را باید منتفی دانست.

دیدگاه‌ها