کد خبر : 1844906 | 31 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 55.1K بازدید | 14 دیدگاه

پل اسکولز:

اریکسن باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد با ستایش کریستین اریکسن، بازیکن دانمارکی این تیم، از او به‌عنوان باهوش‌ترین فوتبالیست امروز دنیا یاد کرد.

اریکسن باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن امسال تابستان به منچستریونایتد پیوست و بلافاصله به ترکیب ثابت اریک تن‌هاخ راه یافت. اریکسن تا اینجا دو پاس گل به نام خود ثبت کرده و بسیاری از هواداران یونایتد او را با پل اسکولز مقایسه می‌کنند.

1747370

پل اسکولز که یکی از اسطوره‌های باشگاه منچستریونایتد به حساب می‌آید و بیش از هفتصد بازی با پیراهن این تیم انجام داده در یک مصاحبه به ستایش از اریکسن پرداخت و گفت او در خط میانی با مغزش بازی می‌کند و باهوش‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا است.

1747371

ستاره سابق شیاطین سرخ در این باره گفت:" بله اریکسن فوق‌العاده است. نمونه بارز فوتبالیستی که باهوش است و با مغزش بازی می‌کند.

کریستین می‌داند هر لحظه در چه نقطه‌ای از زمین حضور دارد و محل قرارگیری دیگر بازیکنان را هم در ذهنش دارد. او برای پردازش کردن این اطلاعات  نیازی به زمان ندارد چون فو‌ق‌العاده باهوش است. اگر به گلی که مارکوس راشفورد به آرسنال زد و نقش بی‌نظیر اریکسن در این گل نگاه کنید متوجه می‌شوید که چه می‌گویم".

دیدگاه‌ها