کد خبر : 1844972 | 01 مهر 1401 ساعت 15:35 | 18.5K بازدید | 7 دیدگاه

پدری:

امیدوارم دمبله سال‌ها در بارسلونا بماند

پدری، ستاره جوان بارسلونا، عثمان دمبله را مورد تمجید قرار داده و ابراز امیدواری کرد او در این باشگاه باقی بماند.

امیدوارم دمبله سال‌ها در بارسلونا بماند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تقریبا تردیدی وجود نداشت که عثمان دمبله از بارسلونا جدا می شود و تلاش باشگاه برای تمدید قرارداد نتیجه ای در پی نداشت، در نهایت این ستاره فرانسوی تغییر موضع داده و قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرد. پدری، هافک جوان بارسلونا، از رخ دادن این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد توانایی عثمان دمبله در بازی با توپ در میدان فوق العاده است.

1746674

پدری گفت: "عثمان همیشه همه را غافلگیر می کند. ما در همان روز مسابقه هفته گذشته بارسلونا با الچه متوجه شدیم که فرزند دمبله متولد و او پدر شده، زیرا او در این مورد اصلا چیزی با ما نگفته بود. او در زمین با توپ می تواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد. عملکرد دمبله دیوانه وار است و معدود بازیکنانی در جهان می دانند او چگونه این کارها را انجام دهد. عثمان همیشه در حال خندیدن است و همین باعث می شود گروه شادتری در رختکن بارسلونا داشته باشیم. حضور او در تیم بسیار خوب و خوشحال کننده است و امیدوارم عثمان دمبله سال ها در کنار ما بماند."

پدری همچنین درباره زوج کهنه‌کار بارسلونا یعنی جوردی آلبا و جرارد پیکه نیز صحبت کرد. او گفت: "پیکه و آلبا در زندگی روزمره به ما جوانان کمک کرده و در مورد آنچه در سال های گذشته در زمین و خارج از میدان تجربه کرده اند، به بازیکنان توصیه می کنند. علاوه بر کیفیت فنی پیکه و آلبا نیز بسیار بالاست و این دو بازیکن می توانند کمک زیادی به بارسلونا کند."

دیدگاه‌ها