کد خبر : 1844973 | 01 مهر 1401 ساعت 15:47 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

بازدید میلیونی از مسابقات والیبال قهرمانی جهان

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد مسابقات قهرمانی جهان بازدید میلیونی داشته است.

بازدید میلیونی از مسابقات والیبال قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"‌، رقابت های والیبال قهرمانی جهان چند پیش به پایان رسید. به نقل از ایسنا فدراسیون جهانی والیبال در خصوص بازتاب مسابقات والیبال قهرمانی جهان که با قهرمانی ایتالیا پایان یافت، نوشت: مسابقات جهانی والیبال مردان توسط میلیون‌ها تماشاگر دیده شد! همچنین فینال این مسابقات که بین دو کشور ایتالیا و لهستان بود بیش از ۱۰ میلیون نفر تماشاگر داشت. می‌توان گفت که ۴۰ میلیون هوادار تنها در کانال‌های فیس بوک و اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال، تماشاگر این بازی‌ها شدند.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان در ۹۰ منطقه از سراسر جهان نمایش داده شد. این مسابقات در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام با بیش از ۴۰ میلیون طرفدار مورد توجه قرار گرفت. فین تیلور، مدیر عامل سایت جهان والیبال که پوشش این رقابت‌ها را برعهده داشت گفت: ما به شدت از دیدن این چهره‌های درخشان که بار دیگر محبوبیت جهانی والیبال را ثابت می‌کنند، تشویق می‌شویم. مسابقات قهرمانی جهان والیبال، جواهر مسابقات تیم ملی بوده و دیدن اشتهای هوادارانی که محتوا را در ابزارهای دیجیتال مختلف دنبال می‌کنند، فوق‌العاده است.

همچنین گراسا رئیس FIVB گفت: خوشحالیم که شاهد رشد مستمر مسابقات جهانی والیبال مردان هم از نظر سطح تیم های ملی و هم علاقه سرسام آور طرفداران، در سطح جهانی هستیم. تعداد عظیمی که این رویداد را در کانال‌های دیجیتال و تلویزیون دنبال می‌کنند، پتانسیل و محبوبیت این مسابقات را نه تنها در کشورهای برتر والیبال، بلکه در بسیاری از کشورهای سراسر جهان نشان می‌دهند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا رویدادهای آینده در این فصل را برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها