کد خبر : 1845033 | 01 مهر 1401 ساعت 22:20 | 85.7K بازدید | 15 دیدگاه

پاتریس اورا:

روزی می‌رسد که در یونایتد به پای رونالدو می افتند

ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد معتقد است که به زودی در این باشگاه عاجزانه از رونالدو خواهند خواست که بماند و به تیمی دیگر نرود.

روزی می‌رسد که در یونایتد به پای رونالدو می افتند

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در تابستان امسال برای حضور در لیگ قهرمانان سعی کرد که منچستریونایتد را ترک کند و به تیمی بپیوندد که در این رقابت‌ها حاضر است. اما تلاش‌های او به سرانجام نرسید و او همچنان پیراهن یونایتد را به تن می‌کند.

1746972

 رونالدو که در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود، در هشت بازی رسمی این فصل خود برای شیاطین سرخ یک گل زده و اغلب کار را از روی نیمکت شروع کرده است. او دیگر بازیکنی بدون جانشین نیست و یونایتد با هدایت اریک تن‌هاخ و بدون فوق ستاره پرتغالی هم روی دور پیروزی است ولی پاتریس اِورا معتقد است که یونایتد در ادامه فصل به رونالدو نیاز خواهد داشت.

1635878

ستاره فرانسوی سابق یونایتد به دیلی میل گفت:« ناراحتی رونالدو از نیمکت‌نشینی را درک می‌کنم ولی تن‌هاخ اخیرا گفت که روی او حساب می کند. خیلی می گویند یونایتد بهتر بود رونالدو را می فروخت و بازیکنی دیگر را به جای او جذب می کرد اما یونایتد به رونالدو نیاز خواهد داشت و این را از من بپذیرید.»

اِورا ادامه داد:« روزی خواهد رسید که در یونایتد به پای رونالدو می افتند و از او عاجزانه می خواهند که بماند. از این بابت مطمئنم. معتقدم تن‌هاخ و رونالدو باید بنشینند و صادقانه حرف‌های‌شان را بزنند. اگر تاکنون این کار را انجام نداده اند، بهتر است زودتر گفت‌وگو کنند. الان کوچک‌ترین جزئیات می تواند کلیدی باشد.»

دیدگاه‌ها