کد خبر : 1845134 | 02 مهر 1401 ساعت 16:59 | 131K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای مهاجم 39 ساله اسبق تیم‌ملی؛ نه به خداحافظی

مهاجم اسبق تیم ملی مدعی است در 39 سالگی نیز به دنبال ادامه فوتبال است و به‌زودی به‌عنوان بازیکن آزاد تیم آینده‌اش را انتخاب خواهد کرد.

ادعای مهاجم 39 ساله اسبق تیم‌ملی؛ نه به خداحافظی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری که روزگاری تیم‌های لیگ برتری برای عقد قرارداد با وی سر و دست می‌شکستند، بعد از جدایی از فولاد و در 39 سالگی هم عزم ادامه فوتبال را دارد. او در گفت‌وگویی که با ایران ورزشی داشته، مدعی است به دنبال تداوم کار در چمن است و قصد خداحافظی ندارد.

عجیب است که شما بعد از انجام شش هفته از مسابقات لیگ برتر هنوز بدون تیم مانده‌اید؟
بدون تیم که نمانده‌ام چون سه چهار پیشنهاد دارم و امروز یا فردا هم با تیم جدیدم قراردادم را منعقد می‌کنم.

اما جدایی‌ات از فولاد به یکباره اتفاق افتاد. با وجود این باید زودتر تیمت را انتخاب می‌کردی.
شرایط خاصی برایم به وجود آمد. از این بابت که من یک یا دو روز مانده به پایان فرصت نقل و انتقالات قراردادم را با فولاد فسخ کردم به همین دلیل فرصت زیادی پیش نیامد که در آن مقطع با تیم جدیدی قرارداد منعقد کنم.

اما عکس‌هایی از تو منتشر شده که نشان می‌دهد در اردوی فولاد حاضر شده‌ای؟!
مشخص است که فولاد تیم فصل قبلم بوده و من در این تیم دوستانی دارم اما من در اردوی شمال فولاد حاضر نبودم و در شهر رامسر که نزدیک اردوی فولاد بود با دوستانم وریا و شهاب گردان دیدار داشتم.

گفته می‌شود که با جواد نکونام مشکل ‌داری، به همین دلیل در تیم فولاد ماندنی نشدی؟
نه من هیچ مشکلی با جواد نکونام ندارم و اتفاقاً رابطه خوبی هم با آقا جواد دارم. ایشان کاپیتان من در تیم ملی بوده و همیشه هم رابطه خیلی خوبی با ایشان داشته و دارم. اتفاقاً آقا جواد برای فولاد و من در آن مقطعی که در این تیم حضور داشتم زحمات زیادی کشیدند.

با وجود این چرا در آخرین لحظه تصمیم گرفتی که با فولاد قراردادت را فسخ کنی؟!
من یک نیم فصل در تیم فولاد بودم و نهایت تلاشم را هم در این تیم و در بازی‌هایی که به میدان رفتم انجام دادم. در این فصل هم قبل از اینکه فولاد به اردوی خارج از کشور برود با یکی از مربیان تیم حرف زدم و ایشان به من گفت که فولاد روی ماندن من نظر مثبت دارد اما بعد از آن شرایطی پیش آمد که فولاد چند بازیکن جدید گرفت و اوضاع به گونه‌ای شد که تصمیم به جدایی از فولاد گرفتم.

تیمی که از آن صحبت می‌کنی چه تیمی است؟
اجازه بدهید که با آن تیم امروز یا نهایتاً فردا قرارداد منعقد کنم بعد نامش را هم متوجه خواهید شد! من 38 ساله هستم و خدا را شکر در شرایط خوبی هم قرار دارم. به فکر خداحافظی نیستم چون احساس می‌کنم هنوز می‌توانم بازی کنم و برای بازی کردن مشکلی ندارم. قصدم رکورد شکنی نیست و باور کنید من به این نکته فکر می‌کنم هر جا که باشم بهترین عملکردم را ارائه دهم. فعلاً هم به فکر خداحافظی نیستم و حتماً اگر به میدان بروم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین نمایش‌ها را ارائه دهم و خواسته‌های مربی‌ام را انجام دهم. حتماً تا روزی که ببینم توانایی بالایی دارم به بازی ادامه خواهم داد.

لیگ فعلی و سطح کیفی آن را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟
امسال تیم‌ها خیلی خوب تجهیز شده‌اند و شرایط خوبی به لحاظ بازیکنان اصلی و نیمکت نشین دارند. لیگ سختی داریم که تیم‌ها در آن با تمام وجود تلاش می‌کنند و سطح لیگ را هم به لحاظ فنی در سطح خوب و مطلوبی پیش‌بینی می‌کنم. به نظرم از بین استقلال، فولاد، سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان خواهد شد.

در رابطه با تیم ملی چه صحبتی داری؟
اسکوچیچ تا زمانی که بود نتایج قابل قبولی با تیم ملی کسب کرد اما به هر حال امیدوارم تیم ملی ما بهترین نتایج را در جام جهانی بگیرد و مردم را خوشحال سازد. البته در گروه خیلی سختی قرار گرفته‌ایم اما من به توانایی تیم ملی و بازیکنانمان خیلی امیدوارم.

دیدگاه‌ها