کد خبر : 1845160 | 02 مهر 1401 ساعت 21:57 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

شک ندارم بعد از تعطیلات، بایرنِ متفاوتی می‌بینید

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ مطمئن است عملکرد این تیم به‌زودی متحول خواهد شد.

شک ندارم بعد از تعطیلات، بایرنِ متفاوتی می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در فصل جدید در بوندسلیگا و ناکامی در کسب پیروزی در چهار دیدار متوالی، شایعات در مورد احتمال جدایی یولیان ناگلزمان و حضور توماس توخل روی نیمکت را افزایش داده است. حسن صالح حمیدزیچ این اخبار را رد کرده و مدعی شد نیازی به تکرار دوباره حمایت باشگاه از سرمربی فعلی نمی بیند.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: ما با یولیان ناگلزمان در مورد تمامی جنبه های شروع فصل تیم، از جمله موارد مثبت صحبت کردیم. زیرا فقط نباید شکست برابر آگزبورگ را نگاه کرد و ما در ابتدای فصل گل های زیادی به ثمر رساندیم و تا اینجا به پیروزی در لیگ قهرمانان بدون دریافت حتی یک گل دست یافته ایم. ما آنالیز جامعی داشتیم. ذهن ناگلزمان کاملا روشن است و او و کادر فنی اش دقیقا می دانند که چه می خواهند. خود او مطلع است که بایرن مونیخ به طور کامل از ناگلزمان حمایت می کند و نیاز به تکرار چندباره این موضوع نیست.

1746037

مدیریت رختکن تیم؟ در این فصل پرفشار که جام جهانی در اواسطش برگزار می شود، فقط تیم هایی شانس فتح عناوین قهرمانی دارند که در قالب یک تیم از ریتم لازم برخوردار بوده، قابلیت استفاده از سیستم چرخشی را بهبود بخشند و در قالب یک تیم متحد، خودشان را به سمت جلو سوق دهند.

بازیکنان ما از کیفیت، قدرت ذهنی و شخصیت لازم برخوردارند، آنها خواهان رسیدن به اهداف هستند و این را نشان خواهند داد. مسابقات پیش رو برابر لورکوزن، ویکتوریا پلژن و دورتموند، فرصت خوبی برای نشان دادن این عزم است. بعد از تعطیلات بازی های ملی، چهره ای دیگر از خود با تکیه بر انرژی و قدرت جسمانی، میل به موفقیت و تلاش برای گذر از سد محدودیت ها نشان خواهیم داد و من انتظار دارم چنین اتفاقی رخ دهد."

دیدگاه‌ها