کد خبر : 1845277 | 04 مهر 1401 ساعت 09:59 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک مصدوم جدید برای سنگال؛ مدافع ناتینگهام‌فارست

موسی نیاکاته، بازیکن سنگالی ناتینگهام فارست، به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی این کشور جدا شده و در بازی مقابل ایران حضور نخواهد داشت.

یک مصدوم جدید برای سنگال؛ مدافع ناتینگهام‌فارست

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های سنگالی گزارش دادند موسی نیاکاته، مدافع سنگالی ناتینگهام‌فارست، به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی این کشور را ترک کرده و به انگلیس بازگشت.

نیاکاته که در پست دفاع وسط بازی می‌کند برای اولین بار به تیم ملی سنگال دعوت شده ولی او به دلیل مصدومیت شب گذشته نتوانست در جریان پیروزی 2-0 سنگال بر بولیوی به میدان برود و در دیدار مقابل تیم ملی ایران هم حضور نخواهد داشت.

1747973

نیاکاته به انگلیس بازگشت تا دوره درمان و بهبودی را در باشگاهش، ناتینگهام‌فارست، دنبال کند.

رسانه‌های سنگالی می‌گویند این برای تیم ملی کشورشان خبر خوبی نیست. نیاکاته روز 14 آگوست در دیدار ناتینگهام فارست مقابل وستهام از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود اما در روزهای بعدی شرایط بهتری پیدا کرد و زمانی‌که برای اولین بار در دوران فوتبالی‌اش به تیم ملی دعوت شد خود را به اردوی سنگال رساند. اما نیاکاته به دلیل همان مصدومیت نتوانست در این اردو با دیگر بازیکنان تمرین کند.

نیاکاته پیش‌تر در تیم ماینتس آلمان بازی می‌کرد و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بست. او از جمله شش بازیکن سنگالی است که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در مقابل ایران به میدان بروند.

دیدگاه‌ها