کد خبر : 1845405 | 05 مهر 1401 ساعت 10:30 | 28.3K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی روسیه: بازی با ایران احتمالا برگزار نشود

والری کارپین، سرمربی روسیه، می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.

سرمربی روسیه: بازی با ایران احتمالا برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه، در یک مصاحبه به شایعات اخیر درباره احتمال برگزار نشدن دیدار دوستانه تیمش با ایران اشاره کرد و گفت احتمال دارد شاهد بازی دوستانه بین دو تیم نباشیم. کارپین می‌گوید تیمش برنامه‌های مهم‌تری دارد.

تیم ملی روسیه سه روز پیش در بیشکک دیداری دوستانه مقابل قرقیزستان برگزار کرد و 2-1 به پیروزی رسید. با اینکه طبق توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و روسیه قرار است تیم‌های ملی دو کشور در روزهای پانزده و شانزده نوامبر در تهران یا دوحه دیداری دوستانه داشته باشند اما کارپین می‌گوید احتمال انجام نشدن این بازی بیشتر است.

1748196

کارپین در این باره گفت:"بین دو فدراسیون ایران و روسیه توافق‌نامه‌ای امضا شده ولی من مطمئن نیستم که بازی برگزار بشود. مسئله برنامه‌های فنی ما است و به فدراسیون ربطی ندارد. ما برنامه‌های مهم‌تری داریم".

وقتی خبرنگار روسی از کارپین پرسید که ترجیح می‌دهد این بازی در تهران برگزار شود یا در دوحه او گفت:" برای من فرقی نمی‌کند".

خبرنگار در ادامه این مصاحبه گفت دوحه پایتخت قطر است و در آستانه جام جهانی نگاه رسانه‌ها می‌تواند از نظر تبلیغات به نفع روسیه باشد. کارپین در پاسخ گفت:" این مسئله دیگر مهم نیست. به سوال‌های دیگر بپردازید".

دیدگاه‌ها