کد خبر : 1845427 | 05 مهر 1401 ساعت 12:57 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع سنگال: ایران تیمی تهاجمی، دونده و جنگنده است

پاپه ابوسیسه مدافع تیم ملی سنگال می‌گوید که آنها انتظار دیدار سختی را برابر ایران دارند.

مدافع سنگال: ایران تیمی تهاجمی، دونده و جنگنده است

به گزارش "ورزش سه"،  پاپه ابوسیسه مدافع سنگال، روز گذشته به همراه آلیو سیسه سرمربی تیم ملی این کشور در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران حضور پیدا کرد. با توجه به مصدومیت عبدو دیالو و غیبت احتمالی او در دیدار عصر امروز، به نظر می‌رسد که پاپه ابوسیسه در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

مدافع شیرهای ترانگا در این کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* از بازی با بولیوی چه درس هایی می گیرید و ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟
کسب پیروزی برای ما مهم بود و این کار را انجام دادیم. این نکته مثبتی است. ما سعی خواهیم کرد به این پویایی مثبت ادامه دهیم. ایران حریفی متفاوت نسبت به بولیوی خواهد بود. آنها سطح فنی و کیفی بالایی دارند.

*  چه انتظاراتی از بازی با ایران دارید؟
ما انتظار بازی پیچیده‌تری را داریم و از آن‌جایی که هیچ بازی آسانی در جام جهانی وجود نخواهد داشت، ما به خوبی و بر این اساس آماده می شویم. ایران تیمی تهاجمی، دونده و جنگنده است. ما با تمام توان برای این مسابقه آماده می شویم.

1748230

* این که بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. فکر می کنید این مسئله تاثیری در روند بازی خواهد داشت؟
حیف شد که این بازی پشت درهای بسته برگزار می شود. ما دوست داشتیم هواداران‌مان را در استادیوم داشته باشیم، اما به این تصمیم احترام می گذاریم. با این وجود، چه با هواداران و چه بدون آنها، ما نماینده سنگال هستیم.

* ابهامات زیادی در مورد برخی از بازیکنان تیم ملی وجود دارد. چگونه به عنوان یک گروه با آن برخورد می کنید؟
ما در یک گروه خوب و در کنار هم زندگی می کنیم. علیرغم تمام اتفاقاتی که برای برخی از ما می افتد، ما به یکدیگر کمک می کنیم. ما ورزشکارانی هستیم که برای هر کاری آماده ایم. در فوتبال فراز و نشیب هایی وجود دارد. فکر می‌کنم وضعیت برخی بازیکنان در باشگاه‌های‌شان می تواند ما را تقویت کند تا قوی‌تر شویم.

دیدار تیم های ملی ایران و سنگال قرار است عصر امروز و از ساعت 18 در استادیوم آدمیرا واکر اتریش برگزار شود.

دیدگاه‌ها