کد خبر : 1845471 | 05 مهر 1401 ساعت 19:27 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

طارمی فقط 13 دقیقه مهاجم هدف بود؛

4+1 تغییر کی‌روش در نیمه دوم بازی با سنگال

سرمربی پرتغالی تیم ملی تیمش را با چهار تغییر در نیمه دوم مصاف با سنگال راهی میدان کرده است.

4+1 تغییر کی‌روش در نیمه دوم بازی با سنگال

به گزارش "ورزش سه"، براین اساس در قلب خط دفاعی با خروج کنعانی‌زادگان فرصت به پورعلی گنجی رسیده تا پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر در ترکیب تیم ملی به میدان برود.
یک خط جلوتر سعید عزت اللهی که مانند مصاف با اروگوئه بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده بود، جای خودش را به امید ابراهیمی داده تا این بازیکن تک هافبک دفاعی تیم ملی در مصاف با سنگال در نیمه دوم باشد.
دو تغییر دیگر کی روش هم در پست هافبک و مهاجم ایجاد شده؛ جایی که با خروج میلاد سرلک بار دیگر سامان قدوس به ترکیب تیم ملی رسیده است و کریم انصاری فرد هم جای خودش را به علیرضا جهانبخش داده است.
1748314
البته نکته مهم در دو جابجایی آخر این است که علی قلی زاده به پست وینگر چپ آمده و با ورود جهانبخش که در پست وینگر راست بازی می‌کند، مهدی طارمی تک مهاجم تیم در سیستم 1-4-1-4 شده است.
تیم ملی فوتبال ایران البته با این چهار تغییر شروع خوبی در نیمه دوم نداشته و با گل به خودی پورعلی گنجی روی ارسالی که از سمت راست خط دفاعی در دقیقه 55 روی دروازه حسینی ارسال شد از سنگال عقب افتاده است.

البته پس از اینکه دروازه تیم ملی باز شد در دقیقه 58 کی روش دست به تغییر دیگری زد و سردار آزمون جای مهدی طارمی را در ترکیب تیم ملی گرفت تا حضور طارمی در پست مهاجم هدف خیلی طول نکشد.

دیدگاه‌ها