کد خبر : 1845569 | 06 مهر 1401 ساعت 14:25 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

باید بهتر از سال قبل باشیم

گرامی: مقابل مس و پرسپولیس بچگانه باختیم

فریبرز گرامی می‌گوید ساکت الهامی راهکارهای مناسب برای رساندن هوادار به اهدافش را دارد.

گرامی: مقابل مس و پرسپولیس بچگانه باختیم

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی در مورد دیدار پیشرو با سپاهان بعد از اتمام تعطیلات لیگ گفت: همه بازی‌ها سخت است. هیچ کس فکرش را نمی‌کرد ما آلومینیوم را ببریم. مقابل مس و پرسپولیس هم تمرکز کافی نداشتیم و گل‌های بچگانه دریافت کردیم. روی نقاط ضعف و قوت  بیشتر کار کردیم. به هر حال آقای الهامی کارش را بلد است. بازی سختی با سپاهان داریم. تلاش می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. بچه ها حساسیت را درک می‌کنند و امیدوارم روز خوبی برای تیم ما باشد. برای مثال در بازی با مس چهره یک تیم بازنده را نداشتیم و توپ‌های ما گل نشد. امیدوارم فوتبال روی خوشش را به هوادار نشان دهد.

او در مورد وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی گفت:چمن نسبت به سال گذشته شرایط ایده آلی ندارد. من نیم فصل دوم فصل پیش به هوادار آمدم و در دستگردی بازی می‌کردیم که  شرایط چمن بهتر بود. سه تیم در دستگردی بازی می‌کنند و استقلال هم تمرین می‌کند. طبق قولی که دادند قرار است وضعیت چمن مطلوب شود‌. در بازی با  پرسپولیس وضعیت چمن افتضاح بود و قطعاً این موضوع می‌تواند در روند ما تاثیرگذار باشد. باید ببینیم چه تدبیری می‌اندیشند؟ همین که سه تیم اینجا میزبان هستند خودش بد است وای به حال این که استقلال هم تمرین می‌کند زیرا چمن هم باید استراحت کند.

این بازیکن در پایان در مورد فشردگی رقابت‌های لیگ برتر و اینکه به دنبال کسب چه رتبه‌ای هستند گفت: تلاش ما این است که نسبت به فصل قبل بهتر باشیم و رتبه خوبی به دست بیاوریم. بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم اتفاقات خوب از این به بعد برای ما باشد. در دو هفته ابتدایی شرایط خوبی داشتیم. در هفته سوم که به صنعت نفت باختیم  همه چیز به هم ریخت. امیدوارم در بازی با سپاهان شرایط خوب پیش برود. بعد از آن هم سه بازی داریم که در دو بازی میزبان هستیم.‌ امیدوارم بهترین استفاده را بکنیم تا نیم‌فصل خودمان را به اواسط جدول برسانیم و بعد ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها