کد خبر : 1845588 | 06 مهر 1401 ساعت 15:55 | 37.5K بازدید | 8 دیدگاه

نیمار و تمسخر کاپیتان مایورکا در دفاع از وینیسیوس

آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، معتقد است که وینیسیوس از قضیه نژادپرستی سوء‌استفاده می کند. نیمار به این اظهارنظر واکنش تمسخرآمیز نشان داد.

نیمار و تمسخر کاپیتان مایورکا در دفاع از وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، در چند ماه اخیر بابت رفتارش مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی معتقدند این مهاجم تکنیکی هنگام بازی دست به تحقیر بازیکنان حریف زده و به خصوص با شادی‌های بعد از گلزنی اش و رقصیدن، اعصاب آنها و هواداران تیم مقابل را به هم می ریزد. 

1748621

آنتونیو رایو، کاپیتان 30 ساله مایورکا، معتقد است که وینیسیوس در جریان بازی بارها بازیکنان مقابلش را تحقیر می کند. او به دیاریو مایورکا گفت:« وینیسیوس در جریان بازی بازیکنان مقابلش را تحقیر کرده و به آنها توهین می کند. من به شخصه بی احترامی‌های زیادی از او در بازی اخیرمان برابر رئال دیدم(برتری 4-1 رئال). موردی که در مورد وینیسیوس می خواهم اشاره کنم این است که هر زمان از او به خاطر توهین هایش در طول بازی انتقاد می شود، بلافاصله مسائل نژادپرستی را مطرح می کند و پشت این نقاب مخفی می شود. این از نظر من درست نیست.»

1748622

مصاحبه رایو در صفحه اینستاگرام شبکه "TNTSPORTS" برزیل بازتاب داشت. نیمار در دفاع از وینیسیوس و زیر این پست با گذاشتن یک شکلک خنده نوشت:« رایو کیه؟»

1748623

نیمار همچنین پس از اظهارنظر نژادپرستانه یکی از کارشناسان ال‌چیرینگیتو نیز برای وینیسیوس نوشته بود:« دربیل کن، برقص و خودت باش. از اینکه خودت هستی لذت ببر. به بالاترین جایگاه برسی دوست من. وقتی گل بعدی‌ات را بزنی با هم می‌رقصیم.»

دیدگاه‌ها