کد خبر : 1845594 | 06 مهر 1401 ساعت 16:35 | 37.9K بازدید | 8 دیدگاه

حادثه در تمرینات؛ دی‌لیخت ستاره خودی را زد! (عکس)

لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن مونیخ، در تمرینات امروز تیمش با خطای ماتیس دی‌لیخت مواجه شد.

حادثه در تمرینات؛ دی‌لیخت ستاره خودی را زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مقطع برگزاری مسابقات ملی تمام شد و بازیکنان از سراسر دنیا راهی اردوهای تیم باشگاهی خود شدند. بایرن مونیخ که در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی در بوندسلیگا نداشته، جمعه شب به مصاف لورکوزن بحران زده خواهد رفت. اما امروز تمرینات بایرن حادثه عجیبی داشت و پس از تکل شدید و خشن ماتیس دی‌لیخت در تمرینات امروز بایرن مونیخ، لئون گورتزکا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.  

این هافبک آلمانی برای چند دقیقه درد کشید و البته بلافاصله نیز تحت درمان کادر پزشکی بایرن مونیخ قرار گرفت. دی‌لیخت نیز که متوجه ضربه شدید خود شده بود، بلافاصله بالای سر گورتزکا رفته و از هم تیمی جدیدش عذرخواهی کرد. البته به نظر می رسید بر خلاف تصور اولیه، ضربه وارد شده به پای لئون گورتزکا چندان محکم نبود و این بازیکن بعد از چند دقیقه به تمرینات بازگشت و توانست در کنار دیگر بازیکنان تمرین کند.

جالب اینجاست چند روز قبل و در تمرینات تیم ملی آلمان بود که توماس مولر روی جمال موسیالا مرتکب خطای شدیدی شد و این ستاره جوان نتوانست به تمرینات ادامه دهد. حالا این اتفاق در اردوی بایرن مونیخ تکرار شده و یولیان ناگلزمان امیدوار است بازیکنانش در ادامه فصل حداقل دیگر یکدیگر را مصدوم نکنند.
17486341748635

دیدگاه‌ها