کد خبر : 1845596 | 06 مهر 1401 ساعت 13:22 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ایرانی زنان عراق در آستانه قطع همکاری

برگزار نشدن مسابقات جام ملت‌های فوتسال زنان در آسیا و عدم تخصیص بودجه، عامل قطع همکاری شهناز یاری با فدراسیون عراق!

سرمربی ایرانی زنان عراق در آستانه قطع همکاری

به گزارش “ورزش سه”، کمتر از یک سال قبل بود که شهناز یاری، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران، هدایت تیم ملی عراق را به عهده گرفت و در کمتر از ۲ ماه نیز موفق به کسب اولین قهرمانی تاریخ فوتسال زنان عراق شد.

اما شنیده‌ها حاکی از این است؛ یاری که با کسب جام کافا در جده‌ی‌ عربستان، در سودای کسب جام‌های مهم‌تر با تیم ملی فوتسال زنان عراق بود، با فدراسیون این کشور به بن‌بست رسیده است.

بر اساس آنچه که رسانه‌های عراقی منتشر کردند، علت این اتفاق چیزی جز عدم اختصاص بودجه به این تیم نیست. 
بودجه‌ای که به احتمال بسیار زیاد بعد از قطعی شدن عدم برگزاری مسابقات جام‌ملت‌های فوتسال زنان آسیا توسط AFC، از سوی فدراسیون عراق قطع شده و آنها قصد ادامه فعالیت در این زمینه را ندارند که به همین دلیل نیز با سرمربی ایرانی خود قطع همکاری خواهند کرد.

1748637

اما نکته قابل توجه این است که بر اساس مصوبه فدراسیون مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی نمی‌تواند به‌طور همزمان در تیم‌ملی و یک باشگاه فعالیت داشته باشد، با توجه به اینکه فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران، هدایت تیم باشگاهی ملی‌حفاری را بر عهده گرفته است، از هدایت تیم ملی عزل خواهد شد و در صورت قطع همکاری شهناز یاری با فدراسیون عراق، امکان نشستن دوباره این مربی بر روی نیمکت تیم ملی ایران دور از ذهن نخواهد بود.

دیدگاه‌ها