کد خبر : 1845601 | 06 مهر 1401 ساعت 17:16 | 15.1K بازدید | 38 دیدگاه

مانچینی: می‌خواهیم قهرمان جام جهانی 2026 شویم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، آرزوهای بزرگی برای چهار سال دیگر در سر دارد.

مانچینی: می‌خواهیم قهرمان جام جهانی 2026 شویم

به گزارش "ورزش سه"، شکست عجیب برابر مقدونیه باعث شد تیم ملی ایتالیا برای دومین دوره متوالی شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد. اما آتزوری که یک سال قبل فاتح یورو 2020 شده بود، این هفته با برتری در خانه مجارستان موفق شد به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کند. حالا روبرتو مانچینی مدعی شد آنها از همین حالا هدف قهرمانی در جام جهانی 2026 را در سر دارند.

روبرتو مانچینی گفت: "ما مستحق رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا بودیم. ما تیم ملی انگلیس را شکست دادیم که می‌تواند قهرمان جام جهانی 2022 در قطر شود. در زمانی که شرایط خیلی خوب نیست، بازیکنان تیم ملی ایتالیا با تمام توان در زمین تلاش کردند. ما سیستم بازی خود را تغییر دادیم و بازیکنان خوب کار کردند.

1720446

برای بازی در جام جهانی باید چهار سال دیگر صبر کنیم، اما می‌خواهیم برای رفتن به آمریکا و کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2026 تلاش کنیم و این هدف ماست. همه نسبت به ماندن من در تیم ملی ایتالیا خوش بین بودند و قهرمانی در لیگ ملت های اروپا، بهترین اتفاق ممکن در کارنامه من خواهد بود.

وقتی جوان بودم تقریباً همه کار برای حضور در بین دعوت شدگان به تیم ملی ایتالیا انجام می دادم، بنابراین واکنش و ناراحتی بازیکنان را درک می کنم. درهای تیم ملی به روی همه باز است، حتی برای کسانی که در یک لحظه رفتار درستی از خود نشان ندادند. البته برای جبران، فقط از هم تیمی های خود عذرخواهی کنید."

دیدگاه‌ها