کد خبر : 1845629 | 06 مهر 1401 ساعت 19:20 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

تهدید مس رفسنجان؛ از لیگ انصراف می‌دهیم!

علی علیزاده از احتمال انصراف باشگاه باشگاه مس رفسنجان از رقابت‌های لیگ برتر والیبال خبر داد.

تهدید مس رفسنجان؛ از لیگ انصراف می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ایران در همین ابتدای کار درگیر حواشی عجیب و غریب و زیادی شده است. سخت گیری فدراسیون برای تعویض کفپوش سالن های میزبان مسابقات سر و صدای زیادی به پا کرد. در نهایت اما تصمیم بر این شد که تا پایان نیم‌فصل به باشگاه ها فرصت داده شود تا اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

با این وجود اخیرا فدراسیون والیبال اعلام کرد که باشگاه مس رفسنجان نمی تواند در سالن خانگی خود میزبان مسابقات باشد بنابراین مقرر شد که دیدار امروز این تیم با فولاد سیرجان در شهر یزد برگزار شود. موضوعی که با واکنش تند مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز روبه‌رو شد و او طی بیانیه ای به فدراسیون والیبال حمله کرد.

با این حال دیدار امروز مس رفسنجان و فولاد سیرجان در اردکان برگزار نشد و ساعتی پیش فدراسیون والیبال اعلام کرد که عدم پرداخت برخی مطالبات از سوی باشگاه مس رفسنجان باعث شده که این بازی 3-0 به سود فولاد سیرجان تمام شود.

همه این مسائل و اتفاقات باعث شده که صبر باشگاه مس رفسنجان به پایان برسد. در همین راستا معاون اجرایی این باشگاه یعنی علی علیزاده در واکنش به بازنده اعلام شدن این تیم مقابل فولاد سیرجان به ورزش سه گفت: "واقعاً نمی دانم چه بگویم. فردا جلسه هیئت مدیره باشگاه خواهد بود و به احتمال زیاد از مسابقات انصراف خواهیم داد."

حالا باید منتظر ماند و دید که نتیجه جلسه فردای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان چه خواهد بود. انصراف احتمالی این تیم از لیگ برتر والیبال می تواند یک اتفاق شوکه کننده باشد و برنامه مسابقات را به هم بریزد.

دیدگاه‌ها