کد خبر : 1845703 | 07 مهر 1401 ساعت 13:55 | 15.2K بازدید | 16 دیدگاه

پرونده جدید برای الخلیفی؛ مالک PSG قسر در رفت

ناصر الخلیفی، مالک قطری پاری سن ژرمن، درگیر یک پرونده اخاذی شده است.

پرونده جدید برای الخلیفی؛ مالک PSG قسر در رفت

به گزارش "ورزش سه"، روز پنجشنبه که برای ناصر الخلیفی با طعنه به بارسلونا در مورد عملکردش در پنجره تابستانی آغاز شده بود، برای مالک پاری سن ژرمن خیلی خوب تمام نشد. مالک جنجالی باشگاه فرانسوی مدعی شد برنامه باشگاه بارسلونا برای استفاده از اهرم های مالی کاری قانونی نبوده و یوفا باید در رابطه با این پرونده ورود کند. رابطه دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن در سال های اخیر بسیار بد بوده و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به یکدیگر استفاده کرده اند.

اما روزنامه فرانسوی لیبراسیون همان روز در گزارشی مدعی شد ناصر الخلیفی درگیر یک پرونده باج گیری و اخاذی از یک تاجر فرانسوی- الجزایری بوده و دوران دشواری را سپری کرده است. این مرد 41 ساله که به همراه همسر و فرزندانش در قطر زندگی می کرد، حدود دو سال قبل بازداشت و تا اول نوامبر سال گذشته در زندان بود.

او اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد ناصر الخلیفی در پروسه انتخاب جنجالی قطر به عنوان میزبان برگزاری جام جهانی، نقش داشته است. در یک دهه اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال پرداخت رشوه از سوی مقامات قطر برای کسب میزبانی جام جهانی بوده و به نظر الخلیفی نیز در این رابطه نقش آفرینی کرده است.

اما به نظر می رسد این تاجر تحت فشار شدید ناصر الخلیفی، در نهایت موافقت کرد که اسناد را به وکلای او تحویل داده و با آنها به توافق محرمانه ای دست یابد. به نظر می رسد دستگیری این مرد به دستور تیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر بوده و آنها تلاش کرده اند که این پرونده علنی نشود. البته جزئیات بیشتری از این پرونده منتشر نشده، اما به نظر می رسد در آستانه جام جهانی این ماجرا برای ناصر الخلیفی دردسر ساز شده و البته او به نوعی در نهایت قسر در رفته است.

1748780

دیدگاه‌ها