کد خبر : 1845727 | 07 مهر 1401 ساعت 15:45 | 15.6K بازدید | 11 دیدگاه

جلسه سرنوشت‌ساز در سیتی برای تعیین تکلیف برناردو

سیتی قصد دارد قبل از شروع جام جهانی با برناردو و مدیر برنامه هایش جلسه ای بگذارد. مدیران سیتی می خواهند مطمئن شوند که او ماندنی است یا تمایل قطعی به جدایی دارد.

جلسه سرنوشت‌ساز در سیتی برای تعیین تکلیف برناردو

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، در تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا به بارسلونا برود ولی در نهایت این انتقال انجام نشد. برناردو در جلسه با مدیران سیتی گفته بود که در صورت رسیدن پیشنهادی معقول از سوی بارسا، به وی مجوز جدایی بدهند ولی بارسا به دلیل مشکلات مالی نتوانست پیشنهادی ارائه کند و برناردو هم ماندنی شد با این حال طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، برناردو هدف اصلی بارسا برای تابستان سال بعد است. ستاره پرتغالی تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد ولی رویای او بازی در بارسلوناست و این را در یکی از مصاحبه های اخیر خود نیز عنوان کرده بود.

1739574

طبق ادعای دیلی میل، قرار است ماه آینده و قبل از شروع جام جهانی، جلسه ای بین مدیران سیتی و مدیر برنامه های برناردو برگزار شود و دو طرف در مورد آینده به یک جمع بندی نهایی برسند. سیتی قصد تمدید قرارداد با برناردو را دارد و امیدوار است که این پیشنهاد با موافقت بازیکن روبه‌رو شود اما اگر نتواند او را برای تمدید متقاعد کند، تلاش ها برای پیدا کردن بهترین جانشین برای وی را شروع خواهد کرد. 

1738077

سیتی قصد ندارد همه چیز را به تابستان بعد موکول کند و می خواهد مطمئن شود که برناردو را برای سال های بیشتری در اختیار خواهد داشت یا اینکه بازیکن تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته است. برناردو فصل قبل اغلب نیمکت نشین بود ولی در فصل جاری او بیشتر در ترکیب ثابت سیتی قرار می گیرد و ادامه این روند شاید باعث شود تا او برای تمدید قرارداد متقاعد شود.

دیدگاه‌ها