کد خبر : 1845778 | 07 مهر 1401 ساعت 23:39 | 34.1K بازدید | 5 دیدگاه

یک آمریکایی دیگر در لیگ برتر؛ مشیری اورتون را می‌فروشد

فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل باشگاه اورتون، در حال مذاکره با یک سرمایه‌گذار آمریکایی برای فروش این باشگاه است.

یک آمریکایی دیگر در لیگ برتر؛ مشیری اورتون را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مشیری، شهروند ایرانی‌الاصل بریتانیایی از سال 2016 اکثریت سهام باشگاه اورتون را خریداری کرد. او دو سال بعد درصد سهام مالکیتی خود را افزایش داد تا عملا تنها مالک این باشگاه لیگ برتری باشد.

اما بر اساس گزارش اخیر رسانه‌های انگلیسی مشیری در حال مذاکره با یک سرمایه‌گذار آمریکایی به نام ماسی‌یک کامینسکی است و قصد دارد اورتون را به مبلغ 500 میلیون پوند به فروش برساند. گفته می‌شود مذاکرات این دو به مراحل پیشرفته رسیده است.

1748908
ماسی‌یک کامینسکی

فایننشل تایمز می‌گوید مشیری 67ساله در آستانه فروش یک‌جای سهام خود در اورتون قرار دارد. کامینسکی که در صورت قطعی شدن معامله مالک جدید اورتون خواهد بود بازرگانی کمتر شناخته شده است که در حوزه املاک و مستغلات فعالیت دارد.

با اینحال شرایط دشوار اقتصادی بریتانیا در روزهای اخیر باعث شده قطعی شدن این معامله با شک و شبهه مواجه بشود. فایننشل تایمز می‌گوید رقم نهایی که کامیسنکی به مشیری خواهد پرداخت به برنامه‌های باشگاه اورتون برای ساخت ورزشگاه جدید باشگاه بستگی دارد.

1748909
فرهاد مشیری

شرکت کامینسکی که KAM Sports group نام دارد از تابستان امسال با مشیری تماس گرفت و از تمایل خود برای خرید باشگاه اورتون پرده برداشت. اما مذاکرات اولیه به نتیجه نرسید. دور جدید مذاکرات از روزهای اخیر شروع شده ولی بر اساس این گزارش مذاکرات اخیر با سرعت بالایی در مسیر رسیدن به توافق پیش رفته و حالا در مراحل پیشرفته قرار دارد.

دیدگاه‌ها