کد خبر : 1845803 | 08 مهر 1401 ساعت 11:10 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی بدون ۲ بازیکن مقابل نفت مسجدسلیمان

نساجی بعد از مصاف با استقلال حالا آماده میزبانی از نفت مسجد سلیمان است. دیداری که در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

نساجی بدون ۲ بازیکن مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، نساجی به واسطه شکست 3-1 برابر استقلال امیدوار است این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد تا به شرایط امتیازی و روحی و روانی خوب برگردد. شاگردان حمید مطهری در آخرین بازی انجام داده در استادیوم شهید وطنی دو گل به تیم مس کرمان زدند و امیدوار هستند این اتفاق خوب در بازی با نفت مسجد سلیمان هم تکرار شود.

حمید مطهری برای بازگرداندن تیمش به شرایط روحی و روانی خوب در روزهای اخیر تلاش زیادی داشت و حتی یک ضیافت شام هم با حضور همه بازیکنان برگزار کرد تا همه برای فراموشی شکست در برابر استقلال و همچنین نمایش خوب در ادامه مسیر هم‌قسم شوند.

اما نساجی در شرایطی مهیای میزبانی از نفت مسجد سلیمان می شود که در این بازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت. صابر حردانی که در بازی های اخیر نساجی در پست مدافع راست به میدان می آمد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نساجی نیست. او در مصاف با استقلال به دلیل مصدومیت تعویض شد. همچنین اکبر صادقی هم به دلیل آسیب‌دیدگی شرایط همراهی تیم نساجی در این مسابقه را ندارد. البته نساجی روی نیمکت برای هر دو بازیکن جایگزین دارد و به نظر می‌رسد بدون دغدغه بازی با نفت مسجد سلیمان را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها