کد خبر : 1845854 | 08 مهر 1401 ساعت 17:15 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

هر 2 گلر استقلال، آماده حضور در ترکیب

سیدحسین - رضایی؛ در انتظار تصمیم ساپینتو

ریکاردو ساپینتو باید از میان سیدحسین پرانگیزه و رضایی آماده، یک نفر را برای حضور در ترکیب انتخاب کند.

سیدحسین - رضایی؛ در انتظار تصمیم ساپینتو

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال برای دیدار برابر گل گهر، ظهر امروز برگزار شد و آبی پوشان شاهد بازگشت بازیکنان ملی پوش خود از جمله سیدحسین حسینی بودند که در دیدار برابر سنگال، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

کاپیتان آبی ها که در تقابل با قهرمان آفریقا فوق العاده ظاهر شد و با سیوهای پرتعداد، مانع از گلزنی ستاره های مطرح و چند ده میلیون یورویی حریف شده بود، در تمرین امروز تیم حضور یافت و نشان داد که با وجود سپری کردن اردوی پرفشار، باز هم برای حضور در ترکیب تیم، انگیزه های خاص خودش را دارد.

1749039

سیدحسین به دنبال این مسئله است که در فهرست نهایی کارلوس کی روش برای جام جهانی حضور داشته باشد و با درخشش برابر سنگال، تا حدود زیادی بلیت سفر به قطر را نیز رزرو کرد، بنابراین او تمایلی به از دست دادن قفس توری استقلال ندارد.

آبی ها امروز مسافر سیرجان هستند تا در دیداری حساس به مصاف گل گهر بروند. علیرضا رضایی در تمرینات روزهای گذشته آماده نشان داده و در تلاش است تا نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند. او در بازی فصل قبل مقابل همین گل گهر و در سیرجان، برای استقلال به میدان رفت و امید زیادی دارد تا این اتفاق مجددا برای او تکرار شود.

1749040

به هر شکل باید دید تصمیم نهایی ساپینتو چه خواهد بود. او از سیدحسین پرانگیزه ای که پس از درخشش در ترکیب تیم ملی از روحیه بالایی برخوردار است استفاده خواهد کرد و یا به دلیل دوری کاپیتان تیم از تمرینات و خستگی احتمالی ناشی از سفر به اتریش، رضایی را به عنوان گلر شماره یک تیمش انتخاب خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها