کد خبر : 1845917 | 09 مهر 1401 ساعت 10:25 | 15K بازدید | 5 دیدگاه

انتقادهای سیوانه و حسادت ستاره لورکوزن به بایرن

به نظر می‌رسد که شرایط در اردوی بایرلورکوزن چندان خوب نیست و شکست برابر بایرن این موضوع را تشدید کرده است.

انتقادهای سیوانه و حسادت ستاره لورکوزن به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این باخت باعث شد که شرایط لورکوزن در جدول رده‌بندی بوندسلیگا با کسب تنها یک پیروزی پس از هشت بازی بیش از پیش وخیم شود و به نظر می‌رسد که جو حاکم بر اردوی این تیم اصلا مثبت نیست. 
سیوانه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«بایرن امشب مشکلاتی داشت اما این مربوط به بخش آنها بود. ما نتوانستیم وظیفه خودمان را در زمین انجام دهیم. هرچند در اغلب موارد فاصله زیادی با آنها نداشتیم اما نتوانستیم به درستی تکل بزنیم و توپ را پس گیریم. مسئله درباره حفظ توپ هم همین است، اگر به درستی با تکل‌ها مواجه نشوی نمی‌توانی توپ را برای خودت حفظ کنی.»
این مربی سوئیسی با اشاره به روحیه نه چندان خوب تیمش در این بازی اظهار داشت:«همه چیز به پاسخ این سوال بستگی دارد که آیا من آماده هستم تا آن یک متر آخر را با نهایت سرعت طی کنم؟ آیا آماده هستم تا این حرکت آخر را انجام دهم؟ ما امروز بدون شک برای این کار آماده نبودیم. این یکی از اصول هر ورزشی است که هر بازیکنی باید برای مقابله با حریف آماده باشد.»

1743988
او درباره تنها مورد مثبتی که در این بازی وجود داشت اضافه کرد:«ما حداقل توانستیم برنده بعضی از نبردها روی کارهای ترکیبی بایرن باشیم. اگر این اتفاق هم رخ نمی‌داد مطمئنا گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم.»
کرم دمیربای که در سه بازی گذشته لورکوزن برای این تیم گلزنی کرده بود نیز پس از پایان این دیدار با اشاره به این که بسیاری معتقد بودند بایرن در حال حاضر در بحران است گفت:« من دوست دارم با تیمم در چنین بحرانی باشم. آنها بازی را بسیار بی‌رحمانه آغاز کردند. بایرن در همه ابعاد این بازی از ما بهتر بود و بر ما غلبه داشت، در دوئل‌ها، در کیفیت فرصت‌ها و هر چیزی که فکر کنید. آنها هیچ بحرانی ندارند و عملکردی درخشان با یک سرمربی فوق‌العاده داشتند. ما در حال حاضر در شرایط بسیار بدی هستیم.»

 

دیدگاه‌ها