کد خبر : 1845941 | 09 مهر 1401 ساعت 12:11 | 14.3K بازدید | 8 دیدگاه

تن‌هاخ: حضور در یونایتد تصمیم کاملا درستی بود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید از تصمیمش برای قبول هدایت این تیم کاملا راضی است.

تن‌هاخ: حضور در یونایتد تصمیم کاملا درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در حساس‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 
شیاطین سرخ در چند هفته اخیر تحت هدایت تن‌هاخ روند رو به رشدی را طی کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این روند را مقابل حریف همشهری نیز ادامه دهند و به سلطه شاگردان پپ گواردیولا بر دربی منچستر پایان دهند. 
شرایط دشوار این تیم در چند ماه اخیر باعث شده بود که کار این مربی هلندی در اولدترافورد بسیار دشوار به نظر برسد اما ظاهرا او از این که این مسئولیت سنگین را پذیرفته بسیار خوشحال و راضی است. 

1744584

او در نشست خبری پیش از این بازی در این‌باره گفت:«من از این که تصمیم گرفتم منچستریونایتد را انتخاب کنم 100 درصد راضی هستم و این مسئولیت را با تمام وجود و مشکلاتش پذیرفتم. من حتی برای یک ثانیه هم از این که این تیم را انتخاب کردم پشیمان نیستم.»
این مربی هلندی درباره رویارویی با گواردیولا اظهار داشت:« من گواردیولا را بسیار تحسین می‌کنم چون او نه تنها موفق شده است، بلکه این کار را با شیوه‌ای خاص انجام می‌دهد که واقعا مردم را به فوتبال جذب می‌کند. این واقعا یک اتفاق و پاداش جذاب برای اوست.»
منچستریونایتد در حال حاضر با یک بازی کمتر از سیتی در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و تنها پنج امتیاز با سیتیزن‌ها که پس از آرسنال در جایگاه دوم ایستاده‌اند فاصله دارد. 
 

دیدگاه‌ها