کد خبر : 1845951 | 09 مهر 1401 ساعت 12:59 | 38K بازدید | 34 دیدگاه

عملیات ضد بارسا در پاریس؛ مسی را پس نمی‌دهیم!

مدیران پاری س ژرمن قصد دارند به هر قیمتی که شده لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، را در این تیم حفظ کنند.

عملیات ضد بارسا در پاریس؛ مسی را پس نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به پایان مهلت قرارداد مسی با پاری سن ژرمن، شایعات درباره تصمیم این بازیکن برای فصل بعدی نیز بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. 
این بازیکن تابستان 2021 و پس از پایان مهلت قراردادش با بارسلونا در کمال ناباوری از این باشگاه جدا شد و به پی اس جی پیوست تا دنیای فوتبال را در شوک فرو ببرد. هرچند این تصمیم بر اساس میل شخصی او نبود و به دلایل شرایط مالی بد بارسا، این باشگاه توانایی امضای قرارداد جدید با او را نداشت و در نهایت دو طرف برای جدایی از یکدیگر به توافق رسیدند. 
او پس از آن تصمیم گرفت راهی پی اس جی شود و قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرد که در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و همین باعث شده که زمزمه‌هایی درباره بازگرداندن مسی به نوکمپ از سوی مدیران باشگاه بارسلونا به گوش برسد. 

1745171
این گمانه‌زنی‌ها باعث نگرانی شدید مدیران پی اس جی شده است که به هیچ وجه دوست ندارند این ستاره آرژانتینی را از دست بدهند و حالا آماده هستند تا به هر قیمتی که شده مانع از بازگشت این بازیکن به بارسلونا شوند. 
گفته می‌شود آنها پیشنهاد جذابی را به این بازیکن ارائه کرده‌اند تا قراردادش را تا 30 ژوئن 2024 تمدید کند و نکته جالب اینجاست که آماده هستند تا این تمدید قرارداد را با دستمزد فعلی او که 30 میلیون یورو در سال است  انجام دهند. 
لوئیز کامپوسف مدیر ورزشی پی اس جی، پیش از این در گفتگو با بعضی از رسانه‌های فرانسوی تایید کرده بود که آنها آماده هستند تا تمام تلاش‌شان را برای حفظ این ملی‌پوش آرژانتینی به کار بگیرند. 
مسی از ابتدای فصل جاری تا به حال موفق شده است در 11 بازی شش گل و هشت پاس گل به نام خودش به ثبت برساند و یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی تیم کریستوف گالتیه بوده است. 
 

دیدگاه‌ها