کد خبر : 1846010 | 09 مهر 1401 ساعت 19:21 | 37.2K بازدید | 11 دیدگاه

مربیان استقلال و گل‌گهر کنار زمین در آغوش هم

دیالوگ‌های جالب و صمیمی بین ساپینتو و قلعه‌نویی

ریکاردو ساپینتو امیر قلعه نویی پیش از شروع بازی و در کنار زمین، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند.

دیالوگ‌های جالب و صمیمی بین ساپینتو و قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و گل گهر در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته هفتم لیگ برتر، به مصاف هم رفته اند. این دیدار در نیمه نخست با تک گل محبی به سود میهمان به پایان رسید.

پیش از آغاز این بازی، ریکاردو ساپینتو و امیر قلعه نویی مربیان 2 تیم، برخورد بسیار گرم و دوستانه ای با هم داشته و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

 

1749221

در ابتدا، ساپینتو خطاب به قلعه نویی گفت: اگر ممکن است با دستیارانتان صحبت کنید، اگر هر حرفی داشتند، به خود شما انتقال دهند. دستیارانتان برای اعتراض، به سمت نیمکت ما یا داور نروند. شما صحبت کنید و از خودتان دفاع کنید، ما نیز از خودمان دفاع می کنیم، خودمان حرف هایمان را بزنیم و نه دستیارانمان. من به دستیارانم گفتم که با شما صحبت نکنند و فقط به شما احترام بگذارند.

قلعه نویی نیز پس از صحبت های سرمربی پرتغالی پاسخ داد: به ایشان خوش آمد می گویم. از دیدن و آشنایی با شما خوشحالم.

1749223

در ادامه این ساپینتو بود که به تمجید از قلعه نویی پرداخت و گفت: باعث افتخارم است که شما را می بینم و با شما که قهرمان پنج دوره لیگ ایران هستید، رقابت می کنم.

امیر قلعه‌نویی هم با خوش‌آمدگویی به این مربی پرتغالی گفت: امیدوارم بازی خوبی شود و مردم لذت ببرند و نتیجه بازی دست خداست.

1749220

ساپینتو نیز در پاسخ گفت: ما هم شما را دوست داریم و همین ذهنیتی که شما دارید را ما نیز داریم.

قلعه نویی نیز در انتهای این دیالوگ دوستانه گفت: خیلی خوشحالم که مربی بزرگی مثل شما به کشورمان آمده و امیدوارم به فوتبال ایران خدمت کنید.

1749222

دیدگاه‌ها