کد خبر : 1846017 | 09 مهر 1401 ساعت 20:15 | 23.6K بازدید | 8 دیدگاه

عصبانی‌ترین ورژن زارع در کنار زمین؛

شوت توپ و فریاد؛ مازیار قعر را نمی‌تابد (عکس)

در شبی که ملوان یک شکست دیگر را متحمل شده و از قعر تکان نخورد، سرمربی این تیم کنار زمین حسابی حرص و جوش خورد.

شوت توپ و فریاد؛ مازیار قعر را نمی‌تابد (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان بندر انزلی بعد از بازگشت شیرینی که به لیگ برتر داشت، هنوز نتوانسته خود را پیدا کند و امشب با قبول چهارمین شکست فصل، با 2 امتیاز در رده آخر باقی ماند. مازیار زارع در طول دقایق این بازی در کنار زمین آرام و قرار نداشت و در دقایق پایانی، عصبانی‌ترین ورژن او را شاهد بودیم. 

ملوان امشب در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر میهمان آلومینیوم در اراک بود که این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. مازیار زارع در دقایق تلف شده نیمه دوم به دلیل اعتراضات مکرر به داور بازی، کارت زرد دریافت کرد. 

1749245

سرمربی جوان ملوان که فشار زیادی را با توجه به نتایج اخیر تحمل می کند، در دقایق پایانی بازی، اعتراضات مکرری به قضاوت راکی داشت. او در یک صحنه نیز از شدت عصبانیت توپی را که به سمتش آمد را با یک ضربه روی پا به هوا زد. واکنش داور در این صحنه، یک تذکر خالی بود ولی دقایقی بعد با ادامه اعتراضات، راکی به زارع کارت زرد نشان داد. 

البته کارت زرد راکی، تاثیری در رفتار سرمربی ملوان نداشت و مازیار با داد و فریاد، همچنان مشغول اعتراض بود. او به خوبی می دانست که تیمش در بازی امشب باید با امتیاز خارج می شد که این گونه نشد و همین دلیلی بود برای از کوره در رفتن های این مربی پس از هر صحنه مشکوک داوری.

1749246

دیدگاه‌ها