کد خبر : 1846061 | 10 مهر 1401 ساعت 01:15 | 155.5K بازدید | 142 دیدگاه

بدترین اشتباه هفته توسط چه کسی!

آقای قاسمی‌نژاد چه وقت قیچی زدن بود؟

حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.

آقای قاسمی‌نژاد چه وقت قیچی زدن بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که جذب او باعث شد تا استقلالی ها خود را به عنوان برنده دربی نقل و انتقالاتی تابستان گذشته معرفی کنند، هنوز نتوانسته است روزهای خوبش در شهر خودرو را تکرار کند و در دیدار بزرگ هفته نیز، با حرکتی که نیازی به انجام آن نبود، مرتکب خطای پنالتی شد.

1749395

امین قاسمی نژاد یکی از بازیکنانی است که خیلی دیر به فوتبال کشور معرفی شد. بازیکنی که به واسطه درخشش در شهر خودرو، نامی برای خود دست و پا کرد. در لیگ هجدهم که او 31 ساله بود، توانست 10 بار برای تیمش گل بزند. در فصل بعد 4 و فصل پس از آن 11 مرتبه برای تیمش گل زد تا استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب او باشند.

در شرایطی که همه چیز مهیای حضور این بازیکن در ساختمان باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با این تیم بود، ناگهان قاسمی نژاد برای پیوستن به استقلال به دفتر این باشگاه مراجعه کرد تا به همین دلیل فرزاد مجیدی، تیم خودشان را برنده دوئل با رقیب بداند اوضاع در لیگ بیست و یکم برای امین خوب پیش نرفت و برخلاف تمام تبلیغاتی که شد، او با تنها یک گل زده، زمستان گذشته راهی گل گهر شد.

1749378

قاسمی نژاد در اندیشه های مجیدی جایی نداشت و او برای اثبات توانایی هایش، لباس گل گهر را پوشید. در تابستان امسال نیز قرارداد قرضی او دائمی شد و امین در تلاش بود که بتواند درخشش در لباس شهر خودرو را در سیرجان تکرار کند و این مسئله را به اثبات برساند که آنطور باید و شاید، در استقلال به او فرصت درخشش داده نشد.

با این حال، قاسمی نژاد در تمام شانزده دیداری که تاکنون برای گل گهر به میدان رفته، نه تنها گلزنی نکرده بلکه با اشتباه ناخواسته مقابل تیم سابقش، مرتکب خطای پنالتی شد تا تنها امتیازی که این تیم در چنته داشت را نیز از دست بدهد.

امیر قلعه نویی که به دنبال شکستن طلسم ناکامی هایش برابر استقلال بود، در دقیقه 69 قاسمی نژاد را به جای رضا شکاری به میدان فرستاد تا قوای تهاجمی خود را برای کسب پیروزی افزایش دهد. تعویضی که نه تنها به عامل برتری سیرجانی ها تبدیل نشد، بلکه زمینه را برای ثبت نخستین شکست فصل آنها نیز فراهم کرد.

1749382

ارسال بلندی که ابوالفضل جلالی از میانه میدان انجام داد، درون محوطه جریمه به صالح حردانی رسید. قاسمی نژاد بدون اینکه به بازیکن مقابلش نگاهی بیندازد، پایش را برای دفع توپ به شکل ضربه ای آکروباتیک بالا آورد و ناخواسته کتف مدافع استقلال را هدف قرار داد تا عرب براقی داور مسابقه به درستی خطای پنالتی را به سود مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر اعلام کند.

در شرایطی که توپ دقیقا در گوشه محوطه جریمه بود و پرواز صالح حردانی برای یک تأثیرگذاری کوچک روی توپ هیچ تهدیدی را برای دروازه گل گهر رقم نمی زد، اما بی احتیاطی قاسمی نژاد و در ادامه انجام حرکتی که نیازی به آن نبود، منجر به یک خطای پنالتی طلایی برای استقلال شد و کوین یامگا نیز قدر این فرصت را دانست و با باز کردن دروازه فروزان، گل برتری را برای تیمش به ثمر رساند.

قاسمی نژاد که در دیدار برابر مس رفسنجان و با لباس استقلال به تیم حریف گل زده بود، از آن زمان تاکنون نتوانسته است دوباره گل بزند و همین مسئله باعث عدم تمرکز او شده که در دقیقه 90+2 برای دفع یک توپ ساده، مرتکب خطای پنالتی می شود. اتفاقی که باعث خشنودی هواداران استقلال و کسب سه امتیاز شیرین از سیرجان شد.

1749381
1749380
1749376
1749379
1749377

دیدگاه‌ها