کد خبر : 1846085 | 10 مهر 1401 ساعت 10:27 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

حقیقی هم برگشت؛ درست مثل نساجی

نساجی به سرعت برگشت و روز بد خود مقابل استقلال را با یک بازی خوب و تماشایی برابر نفت مسجد سلیمان جبران کرد.

حقیقی هم برگشت؛ درست مثل نساجی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر نساجی بازی با نفت مسجد سلیمان اصلا نساجی بازی با استقلال نبود که حتی در خط دفاعی در بازی‌سازی مرتکب اشتباه می شد؛ شاید یکی از دلایل بازی خوب این تیم، بازگشت حامد شیری به قلب خط دفاعی نساجی بود که نام خود را به عنوان یکی از گلزنان این بازی نیز ثبت کرد.

جدا از نمایش خوب مردان دفاعی نساجی، علیرضا حقیقی هم در چارچوب دروازه آماده نشان داد و به موقع با واکنش‌های خود حملات نفتی‌ها را مهار کرد تا در هفته هفتم سومین کلین شیت را برای خود ثبت کند. او پیش از این در دیدار با پیکان و مس کرمان هم دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

ثبت کلین شیت برای علیرضا حقیقی در چارچوب دروازه نساجی سخت است به این خاطر که نساجی رو به جلو بازی می کند و تیمی نیست که استراتژی‌اش حتی در برابر تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی دفاع و ضد حمله باشد بطوریکه این فصل تنها یک بازی نساجی آن هم برابر پیکان بدون گل بوده است.

نساجی و علیرضا حقیقی بعد از قهرمانی در جام حذفی، در این فصل به دنبال رقم زدن بهترین موقعیت در جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند. بهترین مقام نساجی در لیگ برتر نهمی بوده که با هدایت رضا مهاجری و محمود فکری به دست آمد اما به نظر می‌رسد این فصل نساجی با هدایت حمید مطهری اهداف بزرگ‌تری در سر دارد و قهرمانی در فصل گذشته مسابقات جام حذفی به این تیم جسارت و شخصیت رویاپردازی در لیگ برتر را هم داده است. در این مسیر همانند فصل گذشته، علیرضا حقیقی می‌تواند نقش پر رنگی در تحقق رویاهای نساجی داشته باشد.

دیدگاه‌ها