کد خبر : 1846086 | 10 مهر 1401 ساعت 10:28 | 14.9K بازدید | 7 دیدگاه

گواردیولا: سیتی در دوران پس از پپ هم موفق می‌شود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برنامه دقیقی برای موفقیت در دوران پس از جدایی او دارد.

گواردیولا: سیتی در دوران پس از پپ هم موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در طول دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد توانسته است رکوردهای بسیاری را به نام خودش ثبت کند و به یکی از موفق‌ترین مربیان حاضر در تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود. 
این مربی اسپانیایی پیش از این با بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده بود اما درخشش او روی نیمکت سیتی باعث شد که او بیش از پیش مورد تحسین قرار بگیرد و حتی عده‌ای مدعی شوند که این تیم پس از جدایی او با خطر افت فاحش روبرو خواهد بود. 
گواردیولا در واکنش به این اظهارات گفت:« این باشگاه دقیقا می‌داند که باید چه کاری انجام دهد و هدف و قدم بعدی چیست. من کاملا اطمینان دارم که هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. آنها می‌دانند که چه استراتژی‌ای دارند، در حال حاضر باید چه کاری انجام دهند، پس از جام جهانی چه روندی دارند و برای فصل‌های بعدی باید چه اقداماتی انجام دهند.»

1745955
او با تاکید بر این که تمرکز این باشگاه روی او نیست اظهار داشت:« وقتی یک باشگاه صرفا روی یک نفر تکیه داشته باشد به مشکل می‌خورد چون این باشگاه از ثبات کافی برخوردار نخواهد بود. اگر به نظر می‌رسد که سیتی صرفا به پپ متکی است، به خاطر این است که در طول این مدت عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه کردیم. روی هر تصمیمی در این باشگاه فکر شده و همه به خوبی از آینده و برنامه‌ها مطلع هستند.»

 

دیدگاه‌ها