کد خبر : 1846089 | 10 مهر 1401 ساعت 10:45 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

با دو اشتباه عجیب ما را بازنده کردند

فلاح: به چه کسی قسم بخورم که خطا کرد و گل زد؟

مدافع جوان و باتجربه پیکان معتقد است قبل از گل ذوب‌آهن سجاد عاشوری روی او خطا کرده است.

فلاح: به چه کسی قسم بخورم که خطا کرد و گل زد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان روز گذشته مقابل ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در جریان این مسابقه پیکانی‌ها نسبت به تصمیمات بحث‌برانگیز محمدحسین ترابیان داور مسابقه اعتراض داشتند.

مهم‌ترین صحنه بازی روی گل ذوب‌آهن بود؛ جایی که سجاد عاشوری در کورس با سامان فلاح از او عبور کرد و توانست گل برتری تیمش را بزند. در این صحنه مشکوک سامان فلاح قبل از گل به زمین خورد و داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

حالا اما سامان فلاح درباره این صحنه صحبت کرده و معتقد است صددرصد رویش خطا شده، او به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌«به چه کسی باید قسم بخورم که بازیکن ذوب‌آهن خطا کرد و از من گذشت؟ من قبول دارم که باید توپ را زودتر دفع می‌کردم اما آیا داور نباید تصمیم عادلانه را در این صحنه‌ها بگیرد؟ آقای ترابیان کاملا نزدیک به صحنه بود و به وضوح دید که روی من خطا شد اما متاسفانه عبور کرد و اجازه داد بازی ادامه پیدا کند. حالا ما با همین گل که صددرصد خطا بود بازی را واگذار کردیم و صدای‌ ما هم به جایی نمی‌رسد».

1749416

او با اشاره به صحنه دیگری در محوطه جریمه ذوب‌آهن تاکید کرد:‌«در ثانیه های پایانی بازی هم مدافع ذوب‌آهن روی ساسان حسینی خطای پنالتی کرد و اما داور از این صحنه هم عبور کرد. مگر ما قرار است مقابل تیم خوب ذوب‌آهن آن هم در اصفهان چطور بازی کنیم؟ چند موقعیت را خودمان خراب کردیم اما وقتی داور این‌گونه رفتار می‌کند، دیگر باید چه کاری انجام بدهیم؟ با دو اشتباه عجیب ما را بازنده کردند و نمی‌دانیم باید حرف‌مان را به چه کسی بزنیم.»

مدافع جوان و باتجربه پیکان همچنین گفت:« ما یک تیم جوان هستیم باید حق‌مان نادیده گرفته شود؟‌ مگر جز این است که داوران باید عدالت را رعایت کنند؟ متاسفانه بعضی فکر می‌کنند که چون ما جوان هستیم، صدایمان درنمی‌آید. این خوب نیست. ما زحمت زیادی می‌کشیم. تلاش زیادی می‌کنیم و انتظار داریم مزد زحمات‌مان را بگیریم.»

فلاح در پایان افزود: «شک نکنید جوانان ما آنقدر انرژی دارند که در آینده بتوانند نتایج بهتری رقم بزنند. ما حرف های زیادی برای گفتن داریم اما انتظار داریم عدالت هم در حق ما رعایت شود. بدون تردید اگر این اتفاق بیفتد به روند خوبمان ادامه خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها