کد خبر : 1846133 | 10 مهر 1401 ساعت 14:51 | 39.9K بازدید | 4 دیدگاه

شوخی قلعه‌نویی با خسرو: برای من مربی شدی!

سرمربی گل‌گهر در خوش‌و‌بش ابتدای بازی با نیمکت استقلال اظهارنظر جالبی در خصوص شاگرد قدیمی‌اش داشت.

شوخی قلعه‌نویی با  خسرو: برای من مربی شدی!

به گزارش "ورزش سه" خسرو حیدری که در لیگ هشتم و با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال به این تیم پیوست و با یک وقفه یک ساله در لیگ دهم، ده سال برای این تیم به میدان رفت، روز گذشته به عنوان مربی روی نیمکت استقلال نشست تا رقابتی غیرمستقیم با سرمربی سابق خودش داشته باشد.

خسرو که سه قهرمانی در لیگ برتر با امیر قلعه‌نویی به دست آورده، به واسطه شناخت کافی از تفکرات سرمربی سابقش احتمالا کمک زیادی هم به ساپینتو در پیش‌فرض از اندیشه‌های تاکتیکی قهرمان پنج دوره لیگ برتر کرده است. به خصوص که خسرو پنج سال خوب در کنار قلعه‌نویی داشته است و در همه این سالها هم عمده بار تهاجمی تیم‌های امیر را بردوش کشیده است.

در مراسم ابتدای بازی و در حالی که امیر قلعه‌نویی برای خوشامدگویی به استقلالی‌ها به سمت نیمکت این تیم رفته بود، در مواجه با خسرو حیدری و بیژن طاهری، دیالوگ جالبی بین آنها شکل گرفت. قلعه‌نویی در حالی که با خسرو حیدری گپ زده بود، رو به بیژن طاهری کرد و به شوخی با نشان دادن خسرو به طاهری گفت:"این هم دیگه برای ما مربی شد!"

شوخی جالبی که احتمالا به سابقه بالای قلعه‌نویی در فوتبال ایران برمی‌گردد. با نگاهی به لیست مربیان شاغل در لیگ ایران مشخص می‌شود که بسیاری از شاگردان امیر اکنون به عنوان مربی و سرمربی در فوتبال ایران مشغول به کار هستند؛ جواد نکونام، مهدی رحمتی، مازیار زارع، فرزاد حسین‌خانی در کنار خسرو حیدری و قاسم حدادی‌فر سرمربیان و مربیان شاخص لیگ هستند که سابقه کار با امیر قلعه‌نویی را در کارنامه دارند و اکنون به عنوان رقبای او روی نیمکت‌های تیم‌های لیگ برتری نشسته‌اند. به این لیست باید هاشم بیک‌زاده را هم اضافه کرد که اکنون به عنوان دستیار امیر در گل‌گهر مشغول به کار است.

دیدگاه‌ها