کد خبر : 1846191 | 10 مهر 1401 ساعت 19:20 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز انتقادها از یونایتد؛ دالوت و مالاسیا هدف‌های اصلی

عملکرد ضعیف بازیکنان منچستریونایتد در جریان شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی باعث شده اریک تن‌هاخ و خریدهای تابستانیِ 220 میلیون پوندی‌اش با انتقادهایی مواجه شود.

آغاز انتقادها از یونایتد؛ دالوت و مالاسیا هدف‌های اصلی

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ امسال تابستان در اولین روزهای حضورش روی نیمکت منچستریونایتد برای خرید ستاره‌های مد نظرش 220 میلیون پوند هزینه کرد. او از جمله برای خرید تایرل مالاسیا 14.6 میلیون پوند هزینه کرد.

بعد از شکست سنگین 6-3 یونایتد در دربی امروز منچستر، عملکرد ضعیف مالاسیا و دیوگو دالوت خط دفاعی شیاطین سرخ و اریک تن‌هاخ با انتقادهای زیادی مواجه شده‌اند.

1749618

منتقدان می‌گویند به خصوص در نیمه اول دیدار یونایتد و سیتی، شیاطین سرخ از کناره‌ها با حملات سهمگین سیتی مواجه بودند و مدافعین کناری عملا در مقابل این موج حملات از کار افتاده بودند. روزنامه سان دقایقی پیش در یادداشتی به اشاره به عملکرد ضعیف مالاسیا و دالوت می‌گوید تن‌هاخ با دیدن عملکرد آنها حتما از هزینه‌های تابستانی‌اش تاسف خورده است.

زوجی که تن‌هاخ برای حضور در دفاع کناری استفاده کرده بود در مقابل جک گریلیش و فیل فودن کاملا بی‌دفاع بود. البته نباید از نظر دور داشت که هم مالاسیا و هم دالوت در اوایل مسابقه کارت زرد گرفتند و در نتیجه در دقایق بعدی مثل طناب‌بازی بودند که در ارتفاع بالا باید روی طنابی نازک تعادلش را حفظ کند.

1749627

منتقدین مالاسیا را روی گل سوم سیتی کاملا مقصر می‌دانند. گلی که روی سانتر دی‌بروینه برای فیل فودن به ثمر رسید. این ستاره سابق فاینورد در نیمه اول آنقدر بد بازی کرد که حتما وقتی بین دو نیمه از اریک تن‌هاخ شنید که لازم نیست به میدان برگردد و لوک شاو به جای او وارد زمین خواهد شد؛ نفس راحتی کشیده است.

دیدگاه‌ها