کد خبر : 1846223 | 10 مهر 1401 ساعت 21:16 | 29.9K بازدید | 6 دیدگاه

کریستین اریکسن:

متاسفم، این شکست برای یونایتد قابل قبول نیست

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد بابت شکست سنگین تیمش برابر سیتی ابراز تاسف کرد.

متاسفم، این شکست برای یونایتد قابل قبول نیست

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که کریستین اریکسن نیز مانند دیگر ستاره های منچستریونایتد اصلا نمایش خوبی نداشت، آنها در ورزشگاه اتحاد تحقیر شده و شکست سنگین 3-6 را برابر سیتی پذیرفتند. اریکسن در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد یونایتد به زودی از این شکست عبور کند و آنها بتوانند در دربی های بعدی نمایش بهتری برابر رقیب همشهری ارائه دهند.

کریستین اریکسن گفت:  "شما همیشه می خواهید رقبای خود را شکست داده و در دربی ها به برتری دست یابید. این همان هدفی است که ما باید دفعه بعد تلاش کنیم به آن برسیم و نمایش بهتری داشته باشیم. بازیکنان حاضر در منچستریونایتد، باید همه به عملکرد خودشان نگاه کرده و متوجه شوند چه نمایشی در بازی امروز برابر سیتی ارائه داده اند. حتما فردا صبح جلسه ای با سرمربی تیم در مورد این دیدار خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم خیلی از همه اتفاقات که در بازی امروز رخ داده و از اشتباهاتی که در دربی مرتکب شدیم، عبور کنیم.

1749701

ما باید این نتیجه را برای خودمان به عنوان یک شکست سنگین و سخت در نظر بگیریم و در ادامه همه چیز معطوف به برای بازگشت دوباره و قوی به زمین و نشان دادن شخصیت تیمی در ادامه فصل است. ما باید این کار را در بازی های بعدی یونایتد انجام دهیم.

از این مسابقه به بعد دیگر تمرکز اصلی فقط باید روی عملکرد خودمان در زمین باشد و به نظر من موارد زیادی در سبک بازی ما وجود دارد که باید در ادامه تغییر پیدا کند. بابت این نتیجه متاسفم و این شکست اصلا برای یونایتد قابل قبول نبود."

دیدگاه‌ها