کد خبر : 1846246 | 10 مهر 1401 ساعت 23:45 | 87.9K بازدید | 23 دیدگاه

دوست رونالدو: رفتار تن‌هاخ خجالت‌آور است

پیرس مورگان، مجری انگلیسی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، از نوع رفتار اریک تن‌هاخ با ستاره پرتغالی به شدت انتقاد کرد و او را با الفاظی تند مورد خطاب قرار داد.

دوست رونالدو: رفتار تن‌هاخ خجالت‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در دیدار امشب منچستریونایتد و منچسترسیتی 90 دقیقه نیمکت‌نشین بود و شکست تحقیرآمیز 6-3 تیمش را با قیافه‌ای ناراحت و گاه بهت‌زده از روی نیمکت تماشا کرد.

نیمکت‌نشینی رونالدو در این بازی که با شکست سنگین شیاطین سرخ همراه بود پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی و دوست صمیمی رونالدو، را به شدت عصبانی کرده است. مورگان اریک تن‌هاخ را به تندی مورد انتقاد قرار داد و از او با صفاتی مثل متکبر، احمق و ساده‌لوح یاد کرد.

1749735

به نظر می‌رسد عصبانیت رونالدو از نیمکت‌نشینی که در تصاویر تلویزیونی از ورزشگاه اتحاد مشخص بود به دوست او سرایت کرده و باعث حمله شدید او به سرمربی یونایتد شده است. تن‌هاخ در پایان بازی گفت رونالدو را به این علت به بازی نفرستاده که برای کارنامه فوتبالی‌اش احترام قائل است.

پیرس مورگان در واکنش به نیمکت‌نشینی رونالدو در توییتر نوشت:" تصور کنید چه کسی کریستیانو را در بزرگ‌ترین بازی فصل نیمکت‌نشین می‌کند و بعد پنج بازیکن دیگر را از روی نیمکت به میدان می‌فرستد که همگی محو می‌شوند و هیچ اثری از آنها دیده نمی‌شود. بعد هم ادعا می‌کند که به خاطر احترام به رونالدو این کار را کرده. تن‌هاخ متکبر‌، احمق و ساده‌لوح است و رفتارش با رونالدو باعث خجالت است".

دیدگاه‌ها