کد خبر : 1846274 | 11 مهر 1401 ساعت 09:53 | 49.7K بازدید | 17 دیدگاه

روی کین:

یونایتد مدام در حال بی‌احترامی به رونالدو است

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، از رفتار این باشگاه با کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.

یونایتد مدام در حال بی‌احترامی به رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در حساس‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3-6 برابر این تیم شکست خورد. 
رونالدو در این بازی نیز روی نیمکت حضور داشت و در ترکیب اصلی اریک تن‌هاخ قرار نگرفته بود. به این ترتیب او در هفت دیداری که یونایتد از ابتدای فصل 23-2022 در لیگ برتر انجام داده تنها در یک بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است و این موضوع از نظر کین چندان قابل قبول نیست. 
این اسطوره باشگاه منچستریونایتد پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من فکر می‌کنم یونایتد مدام در حال بی‌احترامی به رونالدو است. عمیقا باور دارم که اگر قرار بود چنین رفتاری صورت بگیرد، باید اجازه جدایی به او پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی داده می‌شد.»

1749735
روی کین با انتقاد از تصمیم تن‌هاخ برای نیمکت‌نشینی این ستاره پرتغالی گفت:« من فکر می‌کنم که سرمربی باعث شد او در تیم بماند. شاید او به گزینه‌هایی نیاز داشته باشد اما دلیلی ندارد که رونالدو را به صورت دائمی نیمکت‌نشین کند. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.»
او با اشاره به استعدادهای حاضر روی نیمکت یونایتد اضافه کرد:« او گزینه‌های زیادی دارد. این ایده که او گزینه‌ای در اختیار ندارد مزخرف است. او چهار یا پنج گزینه خوب روی نیمکت دارد. هر چقدر که فصل جلوتر می‌رود، چنین رفتارهایی با رونالدو زننده‌تر می‌شود.»

 

دیدگاه‌ها