کد خبر : 1846290 | 11 مهر 1401 ساعت 10:58 | 61.2K بازدید | 8 دیدگاه

ریو فردیناند:

رفتار تن‌هاخ با کاسمیرو اشتباه و با بی‌احترامی است

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتار صورت گرفته با کاسمیرو در این تیم انتقاد کرد.

رفتار تن‌هاخ با کاسمیرو اشتباه و با بی‌احترامی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در حالی با نتیجه 3-6 برابر منچسترسیتی شکست خورد که کاسمیرو باز هم در ترکیب اصلی این تیم قرار نداشت. 
این بازیکن از زمان پیوستن به منچستریونایتد با قراردادی به ارزش 70 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال تا به حال تنها در یک بازی در لیگ اروپا در ترکیب اصلی به میدان رفته و در سایر دیدارها روی نیمکت قرار داشته است. 
او روز گذشته نیز در حالی که 31 دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود جانشین اسکات مک تومینای شد و فردیناند معتقد است که اریک تن‌هاخ موفق نشده است با او به درستی رفتار کند. 

1739118
این بازیکن سابق یونایتد پس از شکست برابر سیتی در کانال یوتیوبش گفت:«کاسمیرو روی نیمکت نشسته و با خودش فکر می‌کند که من پنج قهرمانی در اروپا دارم. شنیدم که مردم می‌گویند او باید بازیکنان خوبی در کنارش داشته باشد و نمی‌تواند با کریستین اریکسن و برونو فرناندز بازی کند اما اینطور نیست. او می‌تواند راهش را در زمین بازی پیدا کند.»
او با اشاره به توانایی‌های کاسمیرو اضافه کرد:« او یک هافبک دفاعی فوق‌العاده است. اگر نگوییم که بهترین هافبک دفاعی دنیاست، یکی از بهترین‌هاست و این موضوع قبل از حضور او در یونایتد صادق بود. هیچ شانسی به او داده نشده است. او فرصت بازی پیدا نکرده است. مطمئنا او با خودش فکر می‌کند که در این تیم به او بی‌احترامی شده است و این رفتار نادرستی از سوی سرمربی تیم است.»

 

دیدگاه‌ها