کد خبر : 1846317 | 11 مهر 1401 ساعت 12:55 | 13.1K بازدید | 10 دیدگاه

ماجرای اسدی و پرسپولیس بدون گل پایان یافت

هافبک سابق پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با سرخ‌پوشان نام خود را به عنوان گل‌زن مطرح کند که در این مسیر ناکام ماند.

ماجرای اسدی و پرسپولیس بدون گل پایان یافت

به گزارش "ورزش سه"، یک نمایش موفق در خط میانی برابر پرسپولیس می‌توانست با گلزنی توام شود که علیرضا بیرانوند مانع از تحقق رویای رضا اسدی شد.

اسدی که فصل گذشته به عنوان یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوسته بود، در نهایت علیرغم ثبت چهار گل و 3 پاس گل از جمع سرخپوشان جدا شد و بار دیگر به تراکتور پیوست. او در تیم بردیف تبدیل به بازیکنی همه کاره در خط میانی شد که گلزنی‌های دقایق پایانی‌اش توانست نام او را بار دیگر به بازیکن محبوب تی‌تی‌ها تبدیل کند.

1749831

هافبک دفاعی فصل گذشته یحیی گل محمدی که با انگیزه زیادی پا به استادیوم آزادی گذاشته بود تا بار دیگر توانایی خود را به اثبات برساند، علیرغم تلاش زیادی که برای گلزنی در این بازی داشت در نهایت پشت سد علیرضا بیرانوند ماند. یک بار شلیک پشت محوطه جریمه این بازیکن شوتزن با مهار از زیر تیرک دروازه راهی کرنر شد و در صحنه‌ای دیگر هم او با همان شگرد همیشگی‌اش در تیر اول در زمان ارسال کرنر‌ها به دنبال گلزنی بود که مدافعان پرسپولیس مانع از این مهم شدند.

1749832

اسدی اما در صحنه منتهی به پنالتی پرسپولیس بدجور به پای مهدی ترابی پیچید و تا لحظات پایانی که بازیکن شماره 9 سرخپوشان قصد ضربه زدن را داشت، با جملات خود قصد تحریک ترابی را داشت تا ذهن او را درگیر کند و شاید در نهایت نیز موفق شده باشد چراکه ترابی این موقعیت ایده‌آل را هدر داد و تراکتور به سه امتیاز ارزشمند این جدال دست یافت.

1749834
1749833
هافبک گلزن تراکتور نیز در یک صحنه قصد داشت با ضربه آکروباتیک گلی رویایی را در آزادی به نام خود ثبت کند که البته موفق به انجام آن نشد و در نهایت با کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی ویژه آزادی را ترک کرد.

دیدگاه‌ها