کد خبر : 1846337 | 11 مهر 1401 ساعت 14:34 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

وعده جذاب داورزنی درباره تیم ملی زنان

رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی زنان ایران به زودی در لیگ ملت‌ها حاضر باشد.

وعده جذاب داورزنی درباره تیم ملی زنان

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاحیه نشست یک روزه هماهنگی داوران ملی و بین المللی لیگ‌های سال 1401 زنان ایران، گفت: فدراسیون والیبال در سال‌های اخیر تلاش کرده است که مسیر رشد و توسعه والیبال زنان در ابعاد مختلف شامل بازیکنان، مربیان، داوران، عوامل اجرایی و کرسی‌های آسیایی و بین المللی همانند مردان فراهم شود.

او با بیان این‌که امسال برای نخستین بار برای تیم‌های ملی زنان و رده‌های مختلف سنی دیدارهای تدارکاتی در کشورهای اروپایی همانند ایتالیا، بلغارستان، صربستان و ترکیه فراهم کردیم، گفت: باور داریم که دختران ایران همانند پسران می‌توانند در سطح جهان مطرح شوند.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که همه برنامه‌های فدراسیون برای والیبال زنان ایران برای قرار گرفتن آن‌ها در مسیر رشد و موفقیت است، گفت: امیدوارم تیم ملی زنان ایران در آینده در زمره تیم‌های شرکت کننده در لیگ ملت‌ها باشد و داوران زن ایران نیز در این رقابت‌ها قضاوت کنند.

داورزنی عنوان کرد: از نظر فدراسیون تحقق این آرمان‌ها و اهداف امکان پذیر است اما قسمتی مهمی از آن به عملکرد زنان برمی‌گردد. بازیکنان، مربیان، داوران و تمامی عزیزانی که در والیبال زنان نقش‌آفرین هستند، باید بخواهند و فدراسیون نیز حمایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها